Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] De ce nu pot folosi Internetul in roaming ?

Buna seara, am activat ieri pe cartela opțiunea cu 10 € inclusiv internet in roaming și nu pot folosi Internetul îmi apare ca și cum nu as avea datele mobile active, țin sa Menționez ca atunci când formez *100# și verific roamingul îmi spune ca este activ, ce pot face pentru a rezolva aceasta problema?
Lucrez in Franta și nu am mai avut pana acum o cartiela in rețeaua Orange, ieri când am activat opțiunea eram in România, astăzi când am vrut sa intru pe internet nu am putut.
Un sfat sau o parere îmi este de mare ajutor! Mulțumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna!
Verifica dacă nu cumva trebuie sa activezi roaming date si din telefon.
Setari - conexiuni - rețele mobile.
Poza este dintr-un Samsung.. nu stiu ce telefon ai, dar, cauta ceva asemănător..
Celelalte resurse le poti folosi?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (3)

43%

3 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

43% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna!
Verifica dacă nu cumva trebuie sa activezi roaming date si din telefon.
Setari - conexiuni - rețele mobile.
Poza este dintr-un Samsung.. nu stiu ce telefon ai, dar, cauta ceva asemănător..
Celelalte resurse le poti folosi?

Probabil ai activat o cartela recent, iar acum ai roaming-ul tarifat la pret standard pe fiecare resursa consumata, deci nu din optiune, deoarece nu ai folosit cartela majoritar in Romania inainte de a face trafic de voce/date/mesaje in roaming.

Cartela ieri am cumparat-o și tot ieri am și activat opțiunea, dar am mai rămas cu 2 euro după activare, nu mai am baterie in acest moment sa pot intra sa văd dacă convorbirile pe care le-am avut de pe cartela au fost taxate din euro rămași sau din minutele din opțiune, tot ce știu ii ca am intrat in telefon și nu aveam activat roamingul din motivul ca este dual sim și m-am temut sa nu cumva sa se activeze pe cealaltă cartela.

@Marina: daca nu e folosita majoritar in țară, atunci nu va functiona. Daca e SIM nou si utilizat direct in roaming inseamna ca ai utilizat-o zero zile in tara. Ghinion.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Pai atunci sa înțeleg ca asta ii teapa de la rețeaua orange, ar fi trebuit sa ma anunțe ca nu pot utiliza roamingul in condițiile in care abia am activat cartela.
Dar totuși am putut efectua astăzi și aseară câteva apeluri de pe noua cartela, dacă nu ar fi activ roamingul as fi putut suna in România ?

@Marina: e "teapa" proprie. Nu e Orange ci oricare ar fi fost operatorul, povestea era aceiasi. Politica este ca in ultimile 123 de zile cartela sa fie utilizata preponderent (majoritar) in tara. Tu deja ai depasit 50% in roaming. SIMul este valabil, activ dar nu in afara tarii. Revii in tara si dupa o perioada in tara vei putea utiliza din nou roamingul in afara tarii.
Sfatul meu: daca stai mai mult in străinătate atunci cumpara-ti un numar SIM local. Va fi mai ieftin, mai usor, mai simplu: atat pentru tine dar si pt cei care te vor cauta/apela.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Marina: pe teritoriul României cu optiune activata nu ai probleme de comunicare. Doar bateria sa te tina si sa ai timp. Pe de alta parte chiar daca optiunea de 10€ este de roaming, acesta e doar o optiune secundara, nu principala, adica o folosesti in principal in tara si ocazional in strainatate, nu exclusiv in strainatate. Asta mai ales daca nici nu ai avut 3 luni inainte cartela activa pe teritoriul national.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Multumesc pentru timpul acordat.
Am rezolvat problema, acum funcționează și Internetul, nu aveam activat roamingul și in telefon!

@Marina: 6 săptămâni ar trebui sa fie ok (50% din 123 de zile). Ulterior e bine sa stii ce te asteapta.... E bine ca e functional.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!