Întrebare cu răspuns(uri)

Cum se face cesiunea in cazul in care titularul contractului a decedat?

cum se face preluarea abonamentului, in cazul in care titularul a decedat?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,

Din pacate, cesiunea in caz de deces nu mai este posibila.
Se poate solicita insa inchiderea abonamentelor de pe contul unui client decedat pe baza certificatul de deces, asa cum a mentionat si Jay, fara a se aplica alte taxe suplimentare.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna!
Nu am întâlnit pana acum aceasta informație..
Pentru cesiune este nevoie sa se prezinte ambii implicați cu actul de identitate intr-un magazin Orange.
Pentru a închide/rezilia un abonamen, în cazul decesului titularului, trebuie mers intr-un magazin Orange cu certificatul de deces sau se poate trimite o cerere însoțită de certificatul de deces pe adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro..
La rezilierea abonamentului, daca sunt puncte thank you pe contul de client, trebuie transferate, înainte, către alt număr, pentru a putea fi folosite de altcineva..
Va trebui sa vorbești cu un reprezentant sa vezi daca este posibila cesiunea în cazul tau, având in vedere ca nu au cum sa fie prezente ambele persoane implicate în cesiune.. Poate se accepta cesiunea către cineva din familie..

Salut,

Din pacate, cesiunea in caz de deces nu mai este posibila.
Se poate solicita insa inchiderea abonamentelor de pe contul unui client decedat pe baza certificatul de deces, asa cum a mentionat si Jay, fara a se aplica alte taxe suplimentare.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

@bunica: Atat timp cat platesti si nu ai restante, poti pastra abonamentul perfect functional.
Ar fi putut si Orange, la fel ca alte societati de prestari servicii sa permita pe baza unui act de succesiune sa se cesioneze contractul, dar ei NU si NU. Prefera sa reseteze "contorul" ca sa nu mai beneficiezi de vechimea acumulata (ca banuiesc ca nu era o problema arzatoare pastrarea numarului, ci pastrarea vechimii si facilitatilor aferente).
Pe de alta parte, pe baza certificatului poti in orice SHOP sa reziliezi contractele fara penalitati si scanari la gramada, si mai primesti si o confirmare a inchiderii abonamentului. Dupa online... astepti.... pana la final.

@bunica: revino pe topic sa ne spui daca si cum ai rezolvat problema. Desi ar trebui sa se rezolve "instant si pe loc", cred ca tot o va lungi ca orice "renuntare standard": dupa cel putin 30 de zile.

Eu am ajutat pe cineva cu handicap să închidă un abonament pe numele mamei decedate și rezilierea s-a realizat în 24 de de ore.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!