Întrebare cu răspuns(uri)

Internet mai rapid pe telefon decat pe calculator

De ceva timp internetul pe calculator uneori merge perfect iar alte ori devine imposibil de folosit (100 ms, 1.6 mbps download), dar pe telefon merge perfect (14 ms, 20 mbps download). Calculatorul nu este conectat la router, folosesc un adaptor wireless ce merge perfect pe alt wifi. M-am conectat la Internet Box 1000,am facut One-Click Diagnosis si am problemele urmatoare:DHCP dialup failed; Port1:Voice network connection is abnormal; Port2:Voice network connection is abnormal. Ce as putea sa fac?

Vlad32
Vlad32

Vlad32

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Vlad32
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Două lucruri pot provoca o eroare DHCP. Unul este configurația de pe computer sau dispozitiv care permite unui server DHCP să îi atribuie un IP. Celălalt este configurația serverului DHCP. Erorile DHCP apar atunci când serverul sau routerul DHCP dintr-o rețea nu poate regla automat adresa IP a dispozitivului pentru a se putea alătura rețelei.
A mai fost un topic aici, in limba engleza, cineva avea aceeași problema, ai aici link.
https://comunitate.orange.ro/questions/2316505-solved-dhcp-dial-up-failed.
Persoana respectivă a luat legătura cu un tehnician de la Orange, prin apel la numărul 300, prin chat-ul Djingo sau pe mail la serviciul.clienti@orange.ro. Te sfătuiesc să faci același lucru, sa le explici problema, și te vor suna ei și te vor îndruma pas cu pas.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Windows 10 Pro

Vlad32
Vlad32

Vlad32

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Vlad32

Două lucruri pot provoca o eroare DHCP. Unul este configurația de pe computer sau dispozitiv care permite unui server DHCP să îi atribuie un IP. Celălalt este configurația serverului DHCP. Erorile DHCP apar atunci când serverul sau routerul DHCP dintr-o rețea nu poate regla automat adresa IP a dispozitivului pentru a se putea alătura rețelei.
A mai fost un topic aici, in limba engleza, cineva avea aceeași problema, ai aici link.
https://comunitate.orange.ro/questions/2316505-solved-dhcp-dial-up-failed.
Persoana respectivă a luat legătura cu un tehnician de la Orange, prin apel la numărul 300, prin chat-ul Djingo sau pe mail la serviciul.clienti@orange.ro. Te sfătuiesc să faci același lucru, sa le explici problema, și te vor suna ei și te vor îndruma pas cu pas.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!