Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Reincare esuata - probleme My Orange?

La multi ani!

De aproximativ o ora, incerc fara succes sa reincarc o cartela din contul My Orange si primesc un mesaj ca nu s-a efectuat reincarcarea. A mai intampinat cineva problema? E o disfunctionalitate a aplicatiei?

Pentru a preintampina eventuale intrebari: mentionez ca nu e prima data cand fac aceasta reincarcare, nu am nicio problema cu cardul, am bani pe card:)

Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

N-am incercat azi. Zilele trecute mi-am facut o incarcare cu credit si a mers perfect.
Nu m-ar mira sa fie o problema temporara in aplicatie. Daca ai cardul adaugat si ai mai facut plati cu el in aplicatie, putem exclude posibilitatea unor date de card introduse gresit.
Ai putea incerca eventual si de pe site, sa vezi daca e vreo diferenta.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Se pare ca a functionat intr-un final. Acum am reusit, si nu am facut nimic in plus fata de celelalte dati. E posibil sa fi fost ceva temporar.

Multumesc!

@Anca: Raspunsul copy/paste al dezvoltatorului aplicatiei "MyOrange" este unul uimitor: "Ne pare rau ca ai intampinat dificultati, de aceea te rugam sa ne oferi detaliile pe adresa aplicatii@orange.com ..... Cu prietenie, echipa Orange". Crezi ca te ajuta? Am patit-o si eu, dar un astfel de raspuns nu m-a ajutat. "Ajuta-te singur" mi-a fost ajutorul cel mai rapid si la indemana.
E bine ca s-a remediat "defectiunea". Sunt cam dese in ultima perioda astfel de intamplari, iar pentru mine unul, aceasta nu miroase placut.

@FLo_1: e normal sa mai dea crash unele aplicatii. Ce e drept, nu e placut atunci cand ai nevoie sa nu functioneze. Pentru mine, nu este ceva ce mi se intampla foarte des, si de aceea nu sunt neaparat ofuscata de acest lucru. Important e ca s-a remediat. Faptul ca ti se cere feedback atunci cand ceva nu merge, sunt de acord, pentru ca altfel nu vor sti cum sa previna anumite bug-uri.
Din experienta mea, nu pot spune ca sunt nemultumita de ce primesc, vs ce ofer.

Multumesc frumos!

@Anca07: Sunt de acord cu tine, cu 2 excepții: mi se intâmplă exact când nu am nevoie să se întâmple și acel feedback cerut și oferit și de mine să nu ajungă o hârtie ... igienică. Din păcate Dâmbovița are nevoie de apă multă să curgă.... până Orange să schimbe ceva.

Din ce stiu eu FLo_1, fiecare persoana juridica colecteaza feedback de la consumatori, si actioneaza in functie de prioritati si de procentajul pe care il are fiecare topic, deoarece nu au cum sa le faca pe toate in timpul pe care ni-l dorim. Poate la un moment dat va ajunge si feedback-ul tau sa fie pus in aplicare sau sa se ia masuri de imbunatatire. Fii perseverent:)

@Anca07: Optimismul îți este apreciabil. Întrucât nu vrea să mă abat de la topic (dezamagindu-ți speranța de mai bine a clientului de care consideri că Orange este îngrijorat), după ce-am primit confirmarea ca făra 25 de lei nu "pupi" 4G via Orange, eu voi răsplăti dragostea pe care mi-o arată Orange prin maxim 2-3 opțiuni /an. Restul la nivel de 2G/3G îl folosesc via VoIP. Iar niște euro necheltuiți sunt euroi economisiți. Nu e o zgârcenie într-o lună, e extinsă la un an de zile.

Asa este,nu de zgarcenie e vorba ci de faptul ca vrem sa stoarcem orice cent de la Orange. Din pacate am cam ajuns in punctul in care nu mai pot sa tai nimic...si pana la retentie cand as putea sa-l mai "saracesc" pe Orange mai am ceva timp dar oricum ma gandesc deja cum as mai putea ciuguli un euro sau doi :)

@Ascary: Dar dacă la retenție Orange îți spune "vrei ca mine sau alege să pleci" tu ce vei face? Vei lărgi portofelul? Vei schimba SIM-ul? La mine a fost o poveste lungă acum 15 luni. Mi le amintesc de parcă ar fi fost ieri. Dar și Orange își amintește că pe mine nu are de ce să mă mai caute. Eu cu hoții nu socializez dar mă folosesc de ei. :))

Flo tu poate ai alternative insa in zona mea Orange este regele asa ca daca ma strange cu usa nu am ce sa fac. Totusi de vreo 10 ani incoace trendul facturii Orange este in scadere (si a beneficiilor in crestere). E adevarat ca Orange a cam ajuns la limita si nu prea mai are de unde sa-mi scada. A trecut vremea cand reuseam sa scad si cu 5-6 euro factura,acum ma multumesc si cu un euro,n-am incotro.Bun si asa :).

@Ascary: te inteleg, insa ca sa te poti intinde trebuie sa stii cât e "plapuma". Iar când știi cât de mare e plăcinta pe care Orange o împarte "frățește" cu tine, nu mai îți arde să fi "păcălici". Ultima dovadă clară este YOXO. Explicație: cu cât a început, la cât a ajuns (deși el zice perioadă promo) și cât de solicitat este. Și crede-mă, mai are unde să scadă.... la ce oferă. Despre altele... la topicuri aferente. Până atunci banii rămân la mine. :)))

Eu cred ca YOXO va disparea la un moment dat si probabil vor aparea altele si altele,asa a fost mereu,unele servicii se inchid,altele se deschid. Cumva clientii s-au asezat fiecare la operatorul lui. Se mai ciuguleste ceva de la Digi sau invers :) si cam atat.Marile migrari s-au terminat.

@Ascary: "migrarile" abia incep, iar abordarea e total diferita. Vodafone a lua upc-ul cu clienti cu tot, Orange prefera doar reteaua fixa a telekom, chiar fara clienti. Empatia si grija față de client în acest business spune multe.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!