Întrebare cu răspuns(uri)

Probleme primire MMS

Cei care aveti iPhone (eventual si prepaid, cu toate ca nu stiu daca asta face vreo diferenta), puteti sa-mi confirmati va rog daca voi puteti trimite/primi MMS-uri? Eu nu pot sa primesc (presupun ca nici sa trimit), iar setarile de MMS par sa fie absente din sectiunea Cellular. Am setari de date si cam atat. Lipsesc cele de MMS.

De asemenea, link-ul catre pagina de Album MMS (ceea ce se primeste cand nu ai setarile facute), nu redirectioneaza corect. Iar cand in sfarsit merge, nu afiseaza nimic in album. Pagina e accesata de pe iPhone direct, deci s-ar putea sa aiba si asta un efect (avand in vedere browserul Safari).

De asemenea, sugestie pentru Orange: adaugati va rog posibilitatea de trimitere manuala a setarilor, indiferent de terminal. De oriunde am incercat sa trimit acele setari (*100# si serviciul Orange Help https://www.orange.ro/setari-telefoane/) am primit un mesaj de genul: ai un iPhone, telefonul tau are deja setarile de MMS implicite. Well, in cazul asta, se pare ca nu le are. Sau nu le mai are. Si multumita Apple nici nu se poate adauga manual APN-ul pentru MMS. Singura optiune e de "resetare", ceea ce nu face altceva decat sa-mi dea din nou aceleasi setari incomplete.

Aveti vreo idee/solutie?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Este la fel, însă la o Căutare avansată pe google am găsit câteva articole și ei spun așa:

Nu poți trimite/primi MMS dacă ești conectat prin rețea wifi, ciudat știu, dar se pare ca iPhone nu știe sa ruteze informația prin wi-fi - date mobile (așa cum este pe android) este o limitare de iOS. asta poate fi motivul pentru care ai fost notificat prin sms de faptul ca ai primit un mms, dacă in acel moment erai pe wi-fi. ( sau datele mobile oprite) MMS nu are posibilitatea sa aștepte rețeaua mobila.

Ca și in cazului unui sms când îl trimiți către un utilizator cu telfon închis/ in afara ariei de rețea - termenul de reincercare este de 72ore.

Concluzia este ca nu este un bug de rețea, este un serviciu antic mms, cu limitările lui.

Edit; cumva face sens având in vedere ca acest serviciu este de pe vremea GPRS, când atunci nici nu aveai wi-fi pe telefon și nici posibilitatea sa opresti datele mobile, telefoanele de pe vremea serviciului nu erau Smart și nu foloseau date mobile și in fundal.

Idrone
Idrone

Idrone

User level
Nivel
1
537 / 750
puncte
Custom field 2
Idrone

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (4)

67%

4 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

iPhone-ul tau e luat de la Orange? Intreb asta fiindca ma gandesc ca poate cele de la Orange au OS-ul customizat in care sa includa si setarile MMS.
Si totusi se mai folosesc astfel de mesaje acum cand exista Whatsapp si FB? :)

Opțiune sau credit?
Nu ca ar rezolva problema cu setările, dar, mms-urile nefiind resurse incluse în opțiuni, ar putea fi un motiv pentru care nu poti trimite, daca este situația ta.. am întrebat pentru cazul in care, poate nu te-ai gândit la asta..

Nu, telefonul nu e luat de la Orange. :) Plus ca nu stiu daca Orange (mai) customizeaza iOS-ul... Se poate sa gresesc totusi. Ciudat e ca datele sunt configurate deja, si sunt perfect ok. Doar MMS-ul pare sa lipseasca. Si da, e si el util din cand in cand. :))

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Jay, pe credit. :) Dar momentan nu pot primi (nu se deschid pe telefon, primesc link in schimb, care link....nu merge nici el). Deci pana la trimitere, avem intai o problema la primirea de MMS-uri. :))

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Setarile vin in mod normal de la operator si nu de la producator. Orange trimite de obicei cele 3 APNuri: net, mms si ims. De exemplu, "net" este pt acces internet, iar "ims" este pt serviciile de voce specifice 4G si nu toti operatorii le asigura.
Amatorismele despre "abonament", ba nu "prepaid" "optiune", ba nu ca musai "credit" sunt povesti fara legatura cu setarile necesare serviciilor respective.
@arsradu: deci manual nu se poate adauga APN-ul de mms? Atunci e inutil sa-ti trimit setarile.
Post edit: si nu poti schimba modelul de telefon? Ai trimis setarile de aici? https://www.orange.ro/setari-telefoane/#/
Cel putin sa primesti mesajul cu setarile. Cu instalarea e alta etapa.

Flo, aia e, ca nu primesti nimic cand incerci sa trimiti pe telefon. Odata ce ai introdus nr de tel, modelul de tel e detectat si iti da din start acel mesaj cu "ai deja setarile..." etc etc etc.

De-aia ziceam ca ar fi fost bine daca aveai optiunea de override. Sa ai ceva de genul: "trimite oricum". Dar nu ai.
Si da, manual nu stiu sa se poata face (eu unul n-am aflat cum, si aparent nici Google nu stie cum). Nu stiu daca s-a putut face vreodata, dar daca s-a putut, cred ca era intr-o versiune antica de iOS (gen iOS 5, 6..). Iti dai seama ca daca puteam sa le fac manual (cum e pe Android, unde poti sa adaugi tu un nou APN), pana acum problema era rezolvata. Ca setarile le am, nu aia e problema. Problema e ca nu le pot adauga pe telefon. :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salutare,

Pentru a putea primi/trimite mms nu mai este necesară configurarea de APN MMS, acestea vin automat prin update-ul de operator însă asigura-te ca din setări - mesaje, ai bifata opțiunea de MMS.

La mulți ani! Când ai timp sa imi spui dacă a funcționat, la mine a funcționat.

Idrone
Idrone

Idrone

User level
Nivel
1
537 / 750
puncte
Custom field 2
Idrone

Pai...poate ca nu mai e necesara. Dar daca nu le ai (cum e cazul la mine), nu ar fi buna o optiune de trimitere manuala? :) Eventual una care sa si functioneze, si nu doar sa te informeze ca totul (ar trebui) sa fie ok?

Optiunea la care te referi este bifata deja. Cu toate astea, setarile de MMS in sectiunea Cellular (imi amintesc ca acolo erau parca) lipsesc cu desavarsire. Si din cauza asta, nici serviciul nu functioneaza corespunzator.

Esti pe prepaid? Daca da, poti te rog frumos sa atasezi un screenshot din Settings -> Cellular -> cellular data network?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Sunt pe abonament cu eSim activ, pe eSim observ ca nici nu mai apare posibilitatea sa modifici apn-ul la internet, pe sim fizic apărea. însă de funcționat funcționează. Încearcă o resetare la setările de rețea.

Edit: apare mai jos, la line in use însă doar cu apn net.

Idrone
Idrone

Idrone

User level
Nivel
1
537 / 750
puncte
Custom field 2
Idrone

Cand am scris mesajul initial, dadusem deja resetare din Settings -> Cellular -> Cellular Data Network. Nicio schimbare, cel mai probabil pentru ca nu face altceva decat sa-mi puna la loc niste setari incomplete. Nu am decat Cellular Data APN (net) si Personal Hotspot APN (net). Nimic legat de MMS.

Cu toate astea, am incercat mai devreme o resetare a setarilor de retea (Reset Network Settings) din Settings -> General -> Reset -> Reset Network Settings. Din pacate, acelasi rezultat.

Buuun, daca tie iti merge, inseamna fie ca problema e doar la prepaid, fie e doar intr-o anumita versiune de iOS, sau doar pentru anumite modele de iPhone (in cazul asta un iPhone 7).

Daca te rog frumos, te poti uita la tine in Settings -> About -> Carrier sa-mi spui ce versiune iti apare? La mine zice "Orange Romania 45.0". Poate e un bug pe undeva.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Este la fel, însă la o Căutare avansată pe google am găsit câteva articole și ei spun așa:

Nu poți trimite/primi MMS dacă ești conectat prin rețea wifi, ciudat știu, dar se pare ca iPhone nu știe sa ruteze informația prin wi-fi - date mobile (așa cum este pe android) este o limitare de iOS. asta poate fi motivul pentru care ai fost notificat prin sms de faptul ca ai primit un mms, dacă in acel moment erai pe wi-fi. ( sau datele mobile oprite) MMS nu are posibilitatea sa aștepte rețeaua mobila.

Ca și in cazului unui sms când îl trimiți către un utilizator cu telfon închis/ in afara ariei de rețea - termenul de reincercare este de 72ore.

Concluzia este ca nu este un bug de rețea, este un serviciu antic mms, cu limitările lui.

Edit; cumva face sens având in vedere ca acest serviciu este de pe vremea GPRS, când atunci nici nu aveai wi-fi pe telefon și nici posibilitatea sa opresti datele mobile, telefoanele de pe vremea serviciului nu erau Smart și nu foloseau date mobile și in fundal.

Idrone
Idrone

Idrone

User level
Nivel
1
537 / 750
puncte
Custom field 2
Idrone

Nu știu ce sa zic dacă mai poate fi îmbunătățit fiind un serviciu cu foarte multe limitări, atât in dimensiunea fișierului cât și despre redimensionarea calității imaginii.

Când exista zeci de servicii care fac asta, iMessage nativ din iPhone de restul aplicațiilor de socializare nici nu are sens sa le enumăr ca le știm cu toții.

Idrone
Idrone

Idrone

User level
Nivel
1
537 / 750
puncte
Custom field 2
Idrone

Idrone, ai dreptate. Problema era intr-adevar WiFi-ul pornit. Cu toate astea, ceea ce mi se pare fascinant e ca de pe Android poti trimite linistit MMS-uri cu conexiunea WiFi pornita (atata timp cat si datele mobile sunt pornite, ceea ce are sens). Pe iPhone, aparent nu poti sa primesti (si probabil nici sa trimiti) daca ai WiFi activat, indiferent daca ai sau nu datele mobile activate. Azi am invatat ceva nou. :D

Din punctul meu de vedere, problema e clarificata. Ramane de rezolvat doar problema de redirect, care aparent se intampla indiferent de tipul de conexiune (4G/WiFi).

Multumesc frumos tuturor pentru implicare, si multumesc frumos @Idrone pentru solutie.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Update: aparent problema e doar la primirea de MMS-uri, nu si la trimitere. Se pot trimite MMS-uri fara nicio problema si de pe iOS, cu WiFi-ul pornit. Si acelasi lucru se intampla si pe Android, la primire, in aceleasi conditii. Adica nu merge cu WiFi-ul pornit.

De asemenea, pe ambele platforme, cand dai click pe link-ul din mesajul catre Albumul MMS, esti redirectionat initial pe o pagina cu "your connection is not fully secure". Aparent SSL-ul folosit e antic si de demult.

Ai o optiune in Advanced -> "Proceed to mms-album.orange ro (unsafe)" dar judecand dupa mesajul de pe pagina respectiva, nu vei mai putea accesa pagina asta pe viitor. Asa ca eu zic ca e nevoie de un upgrade pe partea asta. :)

De asemenea, dupa logare (presupunand ca ai ales sa mergi mai departe), ajungi din nou pe aceeasi pagina cu "too many redirects".

Screenshot-urile sunt atasate mai jos, daca vrea cineva sa repare chestia asta (ceea ce, atata timp cat e inca un serviciu oferit si taxat, dupa parerea mea, foarte mult de catre Orange, eu zic ca ar fi cazul sa functioneze impecabil).

Avand in vedere ca trimiterea merge perfect cu WiFi-ul pornit, mai este oare vorba de o problema de routare? Sau este in continuare o problema de operator? Nu sunt atat trimiterea cat si primirea routate prin acelasi punct? De ce trimiterea se face cu succes dar primirea nu?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!