Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Cont Orange Money blocat in procesul de activare

Luni, 28 Decembrie am vrut să-mi deschid cont la Orange Money. Am auzit lucruri bune despre serviciul acesta și am zis sa încerc.
Am descărcat aplicația de pe App Store, am introdus primele date, am intrat in videoconferința cu o doamna in aplicație, mi-a scanat buletinul, mi-a mai cerut niște date și apoi după finalizarea apelului video, am mai completat unele date standard cum ar fi sursa veniturilor și scopul pentru care vreau sa folosesc contul Orange Money.
Din acel moment pana acum când intru in aplicație îmi apare un singur mesaj și anume cel din screenshot.
Menționez ca am primit și un email in seara de 28 Decembrie in care mi se cerea sa accesez un link pentru confirmarea e-mailului, lucru pe care l-am făcut, însă fără vreun rezultat.
A mai întâmpinat cineva problema asta? Care a fost rezolvarea?
Mulțumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

@Iustin.A în captura anexată de tine este menționat că solicitarea ta se află în verificare și că vor reveni în următoarea zi lucrătoare cu un apel. Nu cred că este o eroare. Cel mai probabil cei de la Orange au o perioadă mai aglomerată și întârzie cu procesarea solicitărilor

Mesajul cu “revenim a doua zi” e de luni. Gen marți trebuiau sa revină.
Da, m-am gândit și eu ca e din cauza perioadei aglomerate, dar m-am gândit ca e o șansa sa fi făcut eu ceva greșit și de aia sa nu-mi aprobe contul.
Din partea Orange nu am primit un răspuns care sa explice de ce durează mai mult ....

@Iustin, mulțumim pentru sesizare. Este posibil să fi apărut o eroare. Am trimis mai departe situația ta colegilor noștri.

"Am auzit lucruri bune despre serviciul acesta și am zis sa încerc." - GRESEALA NUMARUL 1

Niciodata nu mergi pe principiul ca "am auzit" cand vine vorba de banii tai si implicit de o aplicatia gandita (cel putin la nivel teoretic, ca in practica lucrurile stau total diferit) sa-ti gestioneze finantele si sa te ajute in procesul de plati online.

In momentul cand contul tau va fi activ o sa convingi pe propriul portofel de "lucrurile bune ale aplicatiei" , precum: Tranzactii dublate, sold afisat eronat (ba ai bani, ba nu-i mai ai, bai au dublu, iar nu-i mai ai), eroare plata la POS, fonduri insuficiente desi tu ai bani in cont, erori / crash in aplicatie si imposibilitatea de a o accesa, imposibilitatea alimentare cont, tranzactii blocate / bani blocati, raspunsuri help-desk de tipul "Am escaladat situația ta colegilor noștri. Revenim in cel mai scurt timp posibil" in timp de banii tai sunt blocati in cont si nu poti utiliza aplicatia, etc, etc, etc.

Ouch ..
Mulțumesc de avertisment. Cred ca pentru primele săptămâni o voi folosi cu bani putini. Sa nu-mi para rău in caz ca pățesc ceva.

@Iustin.A, colegii ne-au confirmat că problema a fost remediată. Poți să mai încerci o dată, te rog? Te așteptăm cu feedback. Mulțumim.

Ne bucurăm. Te așteptăm cu feedback după utilizarea serviciului și a aplicației. Sperăm ca eroarea de la activarea contului să fi fost singura experiență mai puțin plăcută cu Orange Money.

Am făcut solicitare în legătură cu aplicația Orange money. Și mau sunat 2 operatori fără nici o soluție. Acum aștept sa ma sune al treilea. Ca asa mi-au zis ca voi fi contactat iar

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!