Întrebare cu răspuns(uri)

Semnal rețea mobil Suceava

Este picata rețeaua Orange?
De o ora nu mai am semnal la telefon

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Desi numar pe degetele de la o mana de cate ori a fost picata reteaua in zona in care ma aflam in acel moment, nimic nu este exclus. Cea mai facila metoda de a afla este de a intreba cunoscutii din zona daca si ei intampina probleme. In cazul in care esti intr-un loc nou si nu cunosti pe nimeni, incearca sa mergi intr-un loc public (ex: mall), sa cauti un punct de lucru Orange si sa ii intrebi daca ei au in acel moment probleme cu reteaua.
Daca mai multe persoane din zona ta intampina probleme in acelasi timp, incercati sa sunati din alta retea la serviciul de relatii cu clientii, la numarul 0374.30.03.00
Aproape de fiecare data cand am avut astfel de probleme au fost de la mine. Poti incerca sa repornesti telefonul, sa bagi cartela ta intr-un alt telefon sau, daca nici asa nu merge insa alti oameni din zona nu au problema cu reteaua, sa mergi intr-un punct de lucru Orange si sa ceri inlocuirea cartelei SIM.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

LOCKO la mine funcționează atât apelurile cât și internetul (sunt în București).
Ce eroare întâmpini? În ce localitate te afli?

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

Desi numar pe degetele de la o mana de cate ori a fost picata reteaua in zona in care ma aflam in acel moment, nimic nu este exclus. Cea mai facila metoda de a afla este de a intreba cunoscutii din zona daca si ei intampina probleme. In cazul in care esti intr-un loc nou si nu cunosti pe nimeni, incearca sa mergi intr-un loc public (ex: mall), sa cauti un punct de lucru Orange si sa ii intrebi daca ei au in acel moment probleme cu reteaua.
Daca mai multe persoane din zona ta intampina probleme in acelasi timp, incercati sa sunati din alta retea la serviciul de relatii cu clientii, la numarul 0374.30.03.00
Aproape de fiecare data cand am avut astfel de probleme au fost de la mine. Poti incerca sa repornesti telefonul, sa bagi cartela ta intr-un alt telefon sau, daca nici asa nu merge insa alti oameni din zona nu au problema cu reteaua, sa mergi intr-un punct de lucru Orange si sa ceri inlocuirea cartelei SIM.

Trebuie semnalat incidentul de rețea la ei. De regulă, mai apar probleme, dar sunt rezolvate în timp util. Sper să fie așa și în zona respectivă.
Mai vezi și la cunoscuți, apropiați, să nu fie doar de la tine problema!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@LOCKO, am verificat și nu avem semnalat niciun incident de rețea în Suceava. Problema persistă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@LOCKO Poate fi o problema fie cu SIM-ul, fie cu telefonul tau.

Ai incercat sa testezi cartela intr-un alt telefon? Sau alt SIM in telefonul tau?

Eu cand am patit asa era problama cartela Sim, trebuia inlocuita. Poti face asta doar intr-un magazin Orange. In Suceava de obicei nu am semnal in case, incearca sa il prinzi afara daca nu ai facut asta deja.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!