Întrebare fară răspuns

Probleme la Comanda Online

Buna seara!!! Pe data de 21.12, am făcut o prelungire de abonament, aceasta a fost efectuată telefonic, am ales o oferta de servicii si cu un telefon Iphone 12, din data de 22 decembrie tot am sunat la ei sa imi spuna în ce status este comanda. Pana in 25 nu mi s-a zis nimic, decât ca este în status de procesare, astăzi imi spun ca este comanda acceptate, dar nu a ajuns curierul după ea deoarece nu se generase bine awb-ul, ba mai mult, o duduie imi sugerează în data de 24.12 sa sun la cargus, zis si facut, cei de la cargus mi-au zis ca nu tine de ei absolut nimic deoarece personalul din depozitul orange fac awb-urile. Ca astăzi să mi se spus a sa mai astept pana i 30 sau 31, sa vad daca o sa ridice ceva curier coletul. Pe bune, asa de greu ii sa vina un curier sa ridice un colet?? Asta mi se pare bătaie de joc, inteleg ca sunt sărbătorile, dar a trecut pana si acel termen de 5 zile, scris în sms de la ei.
Macar daca ți-ar spune cineva un raspuns concret si corect, dar nici aia de la 300 nu iti spun nimic.... foarte urât. A mai pățit cineva asa??

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna Alexandra! Cu siguranta faptul ca sunt sarbatorile la mijloc, au avut atat ei cat si curierii zile libere plus faptul ca au fost f multe comenzi, si de aceea e posibil sa nu ai informatiile reale. Cu siguranta iti vei primi comanda saptamana aceasta, pentru ca s-a reluat programul normal.
Eu orice comanda am facut, intr'o perioada normala, am primit-o in maxim 3-4 zile.
Anunta-ne daca primesti telefonul.

@Alexandra, este vorba despre un model cu probleme de stoc?
Sunt câteva topicuri despre aceasta situație în comunitate, nu stiu daca ai văzut comentariile din topicul acesta https://comunitate.orange.ro/questions/2519023-comanda-iphone-12-pro-max

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

@Jay, este vorba de iphone 12, îl au pe stoc, este pregătit coletul. Dar nu stiu de ce nu mi-l trimit o dată...
Ca sunt sărbătorile acuma nu este o scuza, am mai comandat si din altă parte produse si mi-au ajuns în timp rezonabil.

@Alexandra: Basmele cu "il avem pe stoc" sunt pentru a nu anula comanda si a o plasa in alta parte. Motivul? Comanda pierduta inseamna vanzare ratata, comision mai mic pentru vanzator la venitul incasat. Comanda asigurata este in schimb ca un credit pentru banca: niste bani care cu siguranta vor fi incasati de la client. De aceea si pe alte site-uri vei gasi produsul sub diverse forme: "stoc limitat", "la comanda", "stoc furnizor".... dar niciuna dintre ele nu iti garanteaza existenta in stoc a prodului la acel moment.
Cat priveste "coletul pregatit"... acesta trebuie sa aiba "pregatit" un formular de expeditie (AWB) care din 3 clickuri si un PRINT... e gata de livrare. Din pacate calea e lunga pana la aceasta etapa, tocmai din lipsa produsului de expediat.

Tocmai vorbisem cu ei, cică nu s-au importat bine actele, exista o problema la Comanda, o sa fie remediată abea după sărbători. Dar incompetenții nu au fost capabili de o saptamana de cand ii tot sun, sa verifice acest lucru. Sunt curioasă daca o sa rezolve sesizarea mea. Sunt asa de neserios!!!

Vă atașeze dovada, sa vedeti de cate ori i-am sunat si nimeni nu mi-a oferit nici un ajutor si nici un raspuns concret... Efectiv imi este silă de ei!!!

Duduia de dimineata mi-a zis ca a fost preluat de curier, pe când sunt iar sa cer awb mi se zi ca ca sunt probleme... Vai de ri

@Alexandra, înțeleg nemulțumirea ta și îmi pare foarte rău pentru această situație.
Dacă au existat erori la plasarea comenzii, aceasta este o problemă punctuală, iar colegii noștri investighează și se ocupă să reproceseze comanda cu succes. Există și varianta ca tu să anulezi comanda și să faci alta, dar îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Sper ca acest caz izolat să nu afecteze relația ta cu noi.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@DanielaH, astept sa se rezolve situația, nu doresc să anulez canada, fiind o oferta personalizată. Eu am cumpărat deja accesorii pentru acest telefon, sunt niste bani investiți pe care nu imi permit sa ii pierd. Dar nici nu mi se pare nor.al sa ma lase sa dau 1000 de telefoane la ei si doar astăzi să vadă că defapt este o problemă la depozitul online, nu la Curier cum susțineau zilele trecute. Sper sa remedieze problema cat mai repede posibil, ca deja este exagerat ce ai facut ei.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!