Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua,
Am facut un upgrade de viteza de la 300 MB/s la 1000 MB/s. ONT-ul HG8247U este în mod bridge, deoarece folosesc un router Cisco Small Business RV340 cu securizare sporita pe partea de VPN, Firewall, Antivirus După cateva resetari de ONT (asa cum mi s-a spus initial din call center) am observat ca viteza nu creste deloc. Am testat cu un laptop legat direct în ONT, nu prin routerul de la Cisco. Dupa ce am sunat din nou la Call Center, altcineva de acolo mi-a spus ca modul bridge nu suporta viteza mai mare de 300 MB/s! Stupoare ... Deja de aici m-au pierdut!!! De ce???
Salut, am discutat cu colegii din departamentul tehnic si acestia ne-au comunicat ca pentru modul bridge nu sunt limitari pe partea de retea dar ONT-ul nostru nu mai functioneaza fara alt router conectat (toate configurarile se fac din interfata echipamentului detinut de client). Odata ce este activ modul bridge, nu mai ai posibilitatea de a testa conexiunea de la laptop direct catre echipamentul Orange.
Daca ai nevoie de asistenta in testarea conexiunii trebuie sa apelezi la Serviciul Clienti - 300 pentru a se dezactiva modul Bridge si ulterior, se va verifica daca este problema cu conexiunea pe reteaua Orange.
Alte răspunsuri
Ovidiu, bine ai venit în Comunitate!
Ne vom sfătui cu colegii noștri despre situația descrisă de tine și vom reveni cu informații.
Vreau să mai specific că abonamentul este pe persoană juridică. Am observat o tendință din partea colegilor din call center, de a mă încuraja să folosesc exclusiv ONT-ul de la Orange, ceea ce îmi dă de înțeles că nu sunt prea familiarizați și nu pot face diferența dintre serviciile de networking la nivel de business vs. Home Entertainment, Gaming, Media folosite de către o persoană fizică.
Vă mulțumesc!
Salut, am discutat cu colegii din departamentul tehnic si acestia ne-au comunicat ca pentru modul bridge nu sunt limitari pe partea de retea dar ONT-ul nostru nu mai functioneaza fara alt router conectat (toate configurarile se fac din interfata echipamentului detinut de client). Odata ce este activ modul bridge, nu mai ai posibilitatea de a testa conexiunea de la laptop direct catre echipamentul Orange.
Daca ai nevoie de asistenta in testarea conexiunii trebuie sa apelezi la Serviciul Clienti - 300 pentru a se dezactiva modul Bridge si ulterior, se va verifica daca este problema cu conexiunea pe reteaua Orange.
Buna ziua,
De unde ati obtinut datele de logare al contului PPOE.Noi am solicitat punerea routerului in modul bridge si datele de logare sa putem folosi un echipament de al nostru.Routerul a fost pus in bridge, dar nu ne-au oferit datele de logare :) Am solicitat datele de logare , care nu le avem pe contract si ni s-a spus ca orange nu ofera suport tehnic pentru modul bridge :). Bineinteles am solicitat anularea modului bridge.
wifi world a răspuns
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Orange Assistant a răspuns
Ovidiu_19 a răspuns
DanielaH a răspuns
Ovidiu_19 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.