Întrebare fară răspuns

Bataie de joc din partea consultantilor Orange

Salut! Deci in primul rand sunt dezamagit total si scarbit de atitudinea unor membri din echipa Orange Romania.
Detin mai multe abonamente la orange( telefoane) si internet si tv in doua localitati diferite, respectiv Baia Mare si Targu Lapus. In data de 07.12.2020 m-am mutat intr-o noua locuinta tot pe raza mun. Baia Mare. Am luat legatura cu un consultant orange prin nr. 300 si i-am solicitat mutarea abonamentelor la tv si internet in noua locatie. A verificat eligibilitatea si mi s-a comunicat faptul ca nu sunt eligibil pentru serviciile orange in noua locatie cu toate ca mai sunt persoane in bloc care beneficiaza de serviciile orange. Intrucat nu se puteau instala serviciile in noua locatie am cerut o reziliere privind serviciile de care nu pot beneficia intrucat nu e normal sa platesc pentru ceva ce nu pot folosi. Cand a venit vorba de reziliere atitudinea consultantului s-a schimbat total. In fine. Acesta a zis ca voi fi contactat pentru a rezilia contractul.
In data de 16.12.2020 am primit un mesaj de la orange in care se specifica faptul ca voi fi contactat in 8 zile lucratoare de catre un consultant orange. Bun... in data de 24.12 2020 primesc din nou mesaj de la orange cum ca un consultant orange ar fi incercat sa ma contacteze dar nu am raspuns si urmeaza sa ma sune din nou. Ma uit in registrul apeluri insa nu aparea nici un apel fapt pentru care am sunat din nou la.300 unde am expus situatia. Dupa acest episod am primit din nou doua mesaje de la orange " ne pare rau ca nu te-am putut transfera catre un consultant orange". In fine. Sun din nou la 300 si le expun din nou toata situatia si acestia imi spun ca la ora 16.00 am fost sunat dar nu am raspuns fapt total neadevarat. Atunci mi-am dat seama ca ceva nu e in regula fiindca de fiecare data cand "am fost sunat" nu aveam nici un apel. In decursul acestor zile am luat legatura cu mai multi angajati orange prin intermediul aplicatiei My Orange comunicandu-mi-se faptul ca s-a incercat in repetate randuri contactarea mea dar nu am raspuns desi nu m-a sunat nimeni.
Azi 28.12.2020 stau cu telefonul in mana si primesc un beep, fara gluma, doar beep de la nr. de telefon 0374 741 233. Am sunat inapoi de 4 ori dar suna ocupat. Am luat legatura cu un lucrator orange prin intermediul nr. 300 si am expus a 1000 -a oara situatia. Lucratorul, o doamna foarte respectuoasa si draguta mi-a spus ca inainte cu 5 minute un consultant orange m-a sunat dar nu am raspuns. Cum doamne iarta-ma sa raspund daca a fost doar beep? Lucratorul orange cu care am vorbit a inteles situatia si a trimis-o mai departe exact cum am expus-o spunandu-mi ca voi fi contactat de catre un alt consultant orange in 24 de ore.
Acum va intreb, cum se poate asa ceva? Cum poate sa existe atata nesimtire si bataie de joc la adresa unui client orange( de aproximativ 10 ani de zile) si am o multime de abonamente??? Nu le este rusine sa faca asa ceva? Nici macar sa nu fiu sunat si sa mi se spuna ca nu am raspuns...iar cireasa de pe tort a fost astazi cand primesc un beep nesimtit si mi se spune ca din nou nu am raspuns. Sunt un om din clasa de mijloc, lucrez intr-un domeniu respectabil, mereu am avut o atitudine buna si respectuoasa fata de Orange Romania iar acum prin intermediul unor angajati am ajuns bataia de joc a acestora. Ce se poate face pentru ca acestia sa fie trasi la raspundere? Urmeaza ca in decursul zilei de maine sa iau legatura cu OPC-ul fiindca nu se mai poate asa. Inca ceva, doresc sa depun o reclmatie care sa fie trimisa Orange Romania, imi puteti indica aceasta sectiune? Sau unde o pot depunde? Va multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Evans, mulțumim pentru postare și feedback. Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care ai trecut. Am trimis-o mai departe colegilor noștri și te așteptăm să revii să ne spui cum s-a rezolvat.

@Evans: Nu vrei sa ai o perioada cu sarbatori linistite? Ocupa-te de acest aspect, iar la anul (sau oricand doresti) cu o simpla notificare poti renunta la Orange fara a-i cere parerea acestuia din urma. Vrei sa pastrezi numarul de mobil? Pentru portare nu ai nevoie de "parerea" donorului. Conteaza sa stii unde mergi si ce oferta alegi. Nu lasa influente negative sa iti tulbure perioada de sarbatori. E simplu daca nu pui suflet mai mult decat cealalta parte contractanta.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Aspept cu nerabdare sa mi se incheie perioada contractuala cu acest Orange, dupa care sa trec la alt operator fara nici cea mai mica parere de rau, mi s-a facut pur si simplu sila de aceasta relatie.

mircea_12
mircea_12

mircea_12

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
mircea_12

Da să nu săriți din lac in puț, dragilor .
Sa nu săriți din lac in puț, zic.
Până în prezent în telefonie mobila nu prea e alt operator mai bun .
As putea scrie probabil o nuvelă despre relațiile năbădăioase cu telepom sau Digi, iar despre voda citiți pe Facebook la ei cate necazuri au și acolo oamenii .
Dar mă rog, cu o încercare toți suntem datori in viața .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2616 / 5000
puncte
Custom field 2

Eu cred că există oameni și oameni, iar cei care se ocupă de aceste sesizări, ar trebui să fie mult mai responsabili și să facă ceva la modul concret, adică să rezolve problemele. Dacă dai ,,beep", nu faci decât să enervezi pe toată lumea și să îndepărtezi clienții. Pe de altă parte, da, există posibilitatea să dai din lac în puț, dar fiecare are dreptul să aleagă ceea ce dorește.
Succes!

Parintii meu s-au aflat intr-o situatie identica, undeva prin luna August, pe un abonament de televiziune prin satelit: Schimbare locatie, in locatia noua imposibilitatea instalarii serviciului si nici a migrarii pe fibra + CATV.

Au solicitat reziliere, au fost sunati de un angajat de la Orange Shop-ul din localitate si din Call Center-ul. Un omulet cu toata tigla pe casa, care a inteles situatia si a respectat decizia clientului fara a incerca nimi macar pentru o secunda sa tergiverseze procesul de reziliere sau sa propuna tot felul de variante de compromis.

@Evans ANPC-ul ar trebui sa faca lumina in aceasta situatie. Este un caz de forta majora, iar persoanele care te-au contactat trebuia sa inteleaga acest aspect. La fel de bine puteai fi detasat cu serviciul la 200 Km de casa. Ce facem in acest caz? Platim de prosti pentru un servicu de care nu ne putem folosi?

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Salut! Revin cu feedback-ul cam tarziu deoarece de Craciun si Revelion am lucrat :) in primul rand tin sa va multumesc tuturor pentru sfaturile si situatiile expuse, acestea ajutandu-ma sa imi pun ordine in ganduri. In aceeasi zi in care v-am scris am mers si la un OrangeShop din localitatea de domiciliu. La scurt timp, aproximativ 30 45 min, dupa ce v-am adresat nemultumirile mele am fost contactat de catre un consultant orange care si-a cerut scuze pentru situatia creata si m-a intrebat daca totusi nu doresc mentinerea pachetului TV+firba ( spunandu-mi-se mai apoi ca de fapt locatia unde doream mutarea este eligibila). As fi dorit sa continui colaborarea cu Orange privind furnizarea serviciilor TV+fibra insa din cauza comportamentului unor lucratorii ai Orange Romania am ales sa reziliez contractul respectiv fara nici o ezitare. Legat de telefonie, voi colabora in continuare cu Orange Romania, asta daca nu va mai aparea o problema ca si cea expusa mai sus. Va doresc sarbatori fericite tuturor si un an nou productiv si plin de bucurii!

Bine că ai ajuns până la urmă la un compromis și ai făcut cum ai crezut de cuviință! Păcat că unii angajați au putut să îți influențeze decizia și sper să alegi ce îți dorești, fără să mai întâmpini alte probleme.
Succes!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!