Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Dupa 13 ore dispare volte. Am incercat si resetare fabrica dar tot e asa. E ceva rezolvare sau telefonul e asa? Am scris si codul ala pt volte dar nu mi a ajutat. Multumesc. Telefonul redmi note9 pro.
Salut,
Ce intelegi prin "dispare volte"?
Sa le luam pe rand:
Daca serviciul este activ in telefon, ai o cartela SIM 4G (orice cartela cumparata in ultimii 4-5 ani ar trebui sa fie) si ai acoperire 4G in zona ta, ar trebui sa iti mearga pur si simplu. Daca chiar si asa nu iti merge, cel mai probabil este din cauza ca serviciul nu e suportat de Orange pe telefonul tau - insa sincer nu m-am lovit de problema asta la niciun telefon pana acum cu apelurile 4G, ci doar la apelurile WiFi
Alte răspunsuri
Salut,
Ce intelegi prin "dispare volte"?
Sa le luam pe rand:
Daca serviciul este activ in telefon, ai o cartela SIM 4G (orice cartela cumparata in ultimii 4-5 ani ar trebui sa fie) si ai acoperire 4G in zona ta, ar trebui sa iti mearga pur si simplu. Daca chiar si asa nu iti merge, cel mai probabil este din cauza ca serviciul nu e suportat de Orange pe telefonul tau - insa sincer nu m-am lovit de problema asta la niciun telefon pana acum cu apelurile 4G, ci doar la apelurile WiFi
Multumesc pentru informatii. Acum incerc cele scrise si vin cu informatii.
Am un alt telefon huawey y6p si nu am avut acea problema. Telefonul asta am o luna cumparat de la orange dar daca nu e facut nimic cu el ma obisnuesc, asta e.
Din poza inteleg ca nu prea te lasa sa modifici starea serviciului din telefon.
Presupun ca telefonul (pentru moment) nu este suportat de Orange, atunci. Cu toate astea, de la Redmi vad Note 8T Dual SIM ca fiind suportat. Este posibil intr-un viitor oarecare sa iti mearga si telefonul tau. Din pacate, atata timp cat pe site nu apare altfel, nu prea poti face nimic in acest sens, iar eu nu mi-as face sperante pentru ca este un singur model Xiaomi suportat, ceea ce ma pune pe ganduri.
Multumesc din tot suflet pentru ajutor si timpul acordat pentru mine o seara buna va doresc
Salut @szakika,
Xiaomi Redmi Note 9 Pro este utilizat in familia mea dar nu stiu sa existe probleme cu VoLTE sau VoWIFI.
Voi verifica in aceste zile sa vad cum se comporta. Problema exista doar pe VoLTE sau/si VoWIFI ?
Telefonul are actualizarile la zi?
Îți recomand să dai un reset la setările din fabrica ale telefonului, MIUI nu prea este stabil și poate da rateuri, din când în când.
Salut am toate la zi am dat si resetare fabrica dar dupa 13 ore dispare dau un reset si apare cred ca e boala la xiaomi astept poate un update rezolva problema multumesc pentru sfaturi
@szakika, am testat si confirm problema ta atat pe WIFI cat si pe 4G.
O sa iau legătura cu Xiaomi si Orange pentru a gasi o solutie in acest caz.
Revin cu un update când o sa am un răspuns.
Salut @szakika,
Am primit răspuns de la ambele companii:
Dear Rafael,
Happy new year! Greetings from Xiaomi.This is Miller.
We at Xiaomi values your trust and we apologize for the inconvenience.Rest assured that we'll assist you on this.
The Xiaomi customer support have recieved your feedback. And we also invite you submit the feedback in the setting of phone.The step is: Setting-feedback&service. This should you type all your request in there. Our technical team will optimize this fault soon. It is believed that Xiaomi company regard the user's experience as its mission.
We would appreciate your patience and understanding.
If other concerns arise.please don't hesitate to contact us again.
Thank you for reaching Xiaomi, Happy new year!
Regards.
Miller
Xiaomi Customer Support
Am telefonul Google Pixel 4a 5G, cu eSIM activat la Orange.
In setari nu am optiunea VoLTE iar in Info telefon aceasta optiune este inactiva.
Vechiul telefon functiona bine cu VoLTE.
Pe Youtube sunt clipuri cu acest telefon unde optiunea VoLTE este in setari si poate fi activata, dar la alti operatori, din alte tari.
Ce se poate face ca sa functioneze si la Orange Romania ?
Multumesc.
Inca astept raspuns la intrebarea de mai sus de la Orange helper.
Multumesc,
V.Nita
Salut, pentru a avea acces la serviciul VoLTE, telefonul este necesar sa fie compatibil cu tehnologia VoLTE (Apel 4G), achizitionat din magazinele Orange si cu update la cea mai noua varianta de soft disponibila pentru telefonul respectiv. Lista de telefoane compatibile este disponibila aici https://www.orange.ro/servicii/apel-4g/
Daca toate conditiile de eligibilitate sunt indeplinite (telefon, sim, pachet, acoperire 4G), apelul se va face automat in tehnologia VoLTE.
Poco f3- setat ieri, volte si vowifi pe Orange merg direct. Trebuie doar activat din meniu.
Am ultima versiune de miui, versiunea globală cred...
Acest telefon nu apare în lista telefoanelor comercializate de orange
Crazyionutz a răspuns
Orange Assistant a răspuns
V.Nita a răspuns
V.Nita a răspuns
rafa.helper a răspuns
rafa.helper a răspuns
Trixen a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
Trixen a fost desemnat cel mai bun respondent
Trixen a fost desemnat cel mai bun respondent
szakika a răspuns
Razvan a răspuns
rafa.helper a răspuns
szakika a răspuns
Trixen a răspuns
szakika a răspuns
szakika a răspuns
Trixen a răspuns
szakika a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.