Întrebare cu răspuns(uri)

Problema Volte

Dupa 13 ore dispare volte. Am incercat si resetare fabrica dar tot e asa. E ceva rezolvare sau telefonul e asa? Am scris si codul ala pt volte dar nu mi a ajutat. Multumesc. Telefonul redmi note9 pro.

szakika
szakika

szakika

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
szakika
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,
Ce intelegi prin "dispare volte"?
Sa le luam pe rand:

  • Pe telefonul tau ar trebui sa functioneze VoLTE - desi nu apare in lista de telefoane pe care Orange le considera compatibile: https://www.orange.ro/servicii/apel-4g/
  • in zona ta, ai acoperire 4G (LTE)? Dupa cum ii spune si numele, Voice over LTE functioneaza doar atunci cand telefonul se afla in aria de acoperire 4G/LTE
  • Daca mergi in setari -> setari de apel (Settings -> Call settings sim and network) -> Retele celulare (Cellular networks) -> este activ Voice over LTE?
  • alternativ, daca formezi *#*#4636#*#* si te duci la Informatii despre telefon (Phone infromation) este activ VOLTE Provisioned? Ne poti pune o captura de ecran cu setarea ori de aici, ori din setari, te rog?
  • ai facut actualizarile telefonului la zi?
  • ai incercat sa muti cartela SIM in alt telefon si sa vezi daca poti initia apeluri VoLTE? (daca da, ce telefon si care a fost rezultatul?)
  • chiar daca nu iti scrie nimic pe ecranul telefonului, atunci cand suni sau esti sunat iti apare VoLTE sau apel HD? daca da, atunci serviciul este functional oricum.

Daca serviciul este activ in telefon, ai o cartela SIM 4G (orice cartela cumparata in ultimii 4-5 ani ar trebui sa fie) si ai acoperire 4G in zona ta, ar trebui sa iti mearga pur si simplu. Daca chiar si asa nu iti merge, cel mai probabil este din cauza ca serviciul nu e suportat de Orange pe telefonul tau - insa sincer nu m-am lovit de problema asta la niciun telefon pana acum cu apelurile 4G, ci doar la apelurile WiFi

Trixen
Trixen

Trixen

User level
Nivel
2
1868 / 2000
puncte
Custom field 2
Trixen

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut,
Ce intelegi prin "dispare volte"?
Sa le luam pe rand:

  • Pe telefonul tau ar trebui sa functioneze VoLTE - desi nu apare in lista de telefoane pe care Orange le considera compatibile: https://www.orange.ro/servicii/apel-4g/
  • in zona ta, ai acoperire 4G (LTE)? Dupa cum ii spune si numele, Voice over LTE functioneaza doar atunci cand telefonul se afla in aria de acoperire 4G/LTE
  • Daca mergi in setari -> setari de apel (Settings -> Call settings sim and network) -> Retele celulare (Cellular networks) -> este activ Voice over LTE?
  • alternativ, daca formezi *#*#4636#*#* si te duci la Informatii despre telefon (Phone infromation) este activ VOLTE Provisioned? Ne poti pune o captura de ecran cu setarea ori de aici, ori din setari, te rog?
  • ai facut actualizarile telefonului la zi?
  • ai incercat sa muti cartela SIM in alt telefon si sa vezi daca poti initia apeluri VoLTE? (daca da, ce telefon si care a fost rezultatul?)
  • chiar daca nu iti scrie nimic pe ecranul telefonului, atunci cand suni sau esti sunat iti apare VoLTE sau apel HD? daca da, atunci serviciul este functional oricum.

Daca serviciul este activ in telefon, ai o cartela SIM 4G (orice cartela cumparata in ultimii 4-5 ani ar trebui sa fie) si ai acoperire 4G in zona ta, ar trebui sa iti mearga pur si simplu. Daca chiar si asa nu iti merge, cel mai probabil este din cauza ca serviciul nu e suportat de Orange pe telefonul tau - insa sincer nu m-am lovit de problema asta la niciun telefon pana acum cu apelurile 4G, ci doar la apelurile WiFi

Trixen
Trixen

Trixen

User level
Nivel
2
1868 / 2000
puncte
Custom field 2
Trixen

Multumesc pentru informatii. Acum incerc cele scrise si vin cu informatii.

szakika
szakika

szakika

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
szakika

Am un alt telefon huawey y6p si nu am avut acea problema. Telefonul asta am o luna cumparat de la orange dar daca nu e facut nimic cu el ma obisnuesc, asta e.

szakika
szakika

szakika

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
szakika

Din poza inteleg ca nu prea te lasa sa modifici starea serviciului din telefon.
Presupun ca telefonul (pentru moment) nu este suportat de Orange, atunci. Cu toate astea, de la Redmi vad Note 8T Dual SIM ca fiind suportat. Este posibil intr-un viitor oarecare sa iti mearga si telefonul tau. Din pacate, atata timp cat pe site nu apare altfel, nu prea poti face nimic in acest sens, iar eu nu mi-as face sperante pentru ca este un singur model Xiaomi suportat, ceea ce ma pune pe ganduri.

Trixen
Trixen

Trixen

User level
Nivel
2
1868 / 2000
puncte
Custom field 2
Trixen

Multumesc din tot suflet pentru ajutor si timpul acordat pentru mine o seara buna va doresc

szakika
szakika

szakika

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
szakika

Salut @szakika,

Xiaomi Redmi Note 9 Pro este utilizat in familia mea dar nu stiu sa existe probleme cu VoLTE sau VoWIFI.
Voi verifica in aceste zile sa vad cum se comporta. Problema exista doar pe VoLTE sau/si VoWIFI ?
Telefonul are actualizarile la zi?

Îți recomand să dai un reset la setările din fabrica ale telefonului, MIUI nu prea este stabil și poate da rateuri, din când în când.

Salut am toate la zi am dat si resetare fabrica dar dupa 13 ore dispare dau un reset si apare cred ca e boala la xiaomi astept poate un update rezolva problema multumesc pentru sfaturi

szakika
szakika

szakika

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
szakika

@szakika, am testat si confirm problema ta atat pe WIFI cat si pe 4G.
O sa iau legătura cu Xiaomi si Orange pentru a gasi o solutie in acest caz.
Revin cu un update când o sa am un răspuns.

Salut @szakika,
‏‏‎ ‎
Am primit răspuns de la ambele companii:
‏‏‎ ‎

  • Xiaomi - prin email

Dear Rafael,
Happy new year! Greetings from Xiaomi.This is Miller.
We at Xiaomi values your trust and we apologize for the inconvenience.Rest assured that we'll assist you on this.
The Xiaomi customer support have recieved your feedback. And we also invite you submit the feedback in the setting of phone.The step is: Setting-feedback&service. This should you type all your request in there. Our technical team will optimize this fault soon. It is believed that Xiaomi company regard the user's experience as its mission.
We would appreciate your patience and understanding.
If other concerns arise.please don't hesitate to contact us again.
Thank you for reaching Xiaomi, Happy new year!
Regards.
Miller
Xiaomi Customer Support
‏‏‎ ‎

  • Orange - prin apel
  • Mi-a fost comunicat faptul ca situația a fost verificata de catre departamentul Tehnic si cel de Marketing si acest model nu este confirmat oficial pentru VoLTE si VoWIFI in reteaua Orange de aceea nici nu se regăsește in lista de pe site: https://www.orange.ro/servicii/apel-wifi/
    In acest moment nu se garantează funcționarea serviciului, dar s-a luat legătura cu producătorul (Xiaomi) pentru a rezolva aceasta situație pe viitor. Inca nu s-a primit un răspuns de la producător si spera ca in viitor sa introducă in lista si acest model.
    ‏‏‎ ‎
    In concluzie va trebui sa mai așteptam ca serviciul sa fie oferit oficial si poți transmite feedback către Xiaomi din Setari -> Feedback&service.
    Eu am făcut acest lucru si sper sa o faci si tu dar si alți utilizatori.
    ‏‏‎ ‎
    Daca te-a ajutat acest răspuns nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

Am telefonul Google Pixel 4a 5G, cu eSIM activat la Orange.
In setari nu am optiunea VoLTE iar in Info telefon aceasta optiune este inactiva.
Vechiul telefon functiona bine cu VoLTE.
Pe Youtube sunt clipuri cu acest telefon unde optiunea VoLTE este in setari si poate fi activata, dar la alti operatori, din alte tari.
Ce se poate face ca sa functioneze si la Orange Romania ?
Multumesc.

V.Nita
V.Nita

V.Nita

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
V.Nita

Inca astept raspuns la intrebarea de mai sus de la Orange helper.
Multumesc,
V.Nita

V.Nita
V.Nita

V.Nita

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
V.Nita

Salut, pentru a avea acces la serviciul VoLTE, telefonul este necesar sa fie compatibil cu tehnologia VoLTE (Apel 4G), achizitionat din magazinele Orange si cu update la cea mai noua varianta de soft disponibila pentru telefonul respectiv. Lista de telefoane compatibile este disponibila aici https://www.orange.ro/servicii/apel-4g/
Daca toate conditiile de eligibilitate sunt indeplinite (telefon, sim, pachet, acoperire 4G), apelul se va face automat in tehnologia VoLTE.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!