Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutare,
Incep prin a va ura "Sarbatori fericite!" si continui prin a va intreba daca nu ar fi mai bine ca Orange sa ofere 2 ani garantie in loc de 1 an pentru telefoanele reconditionate?
Pentru mine acest aspect este foarte important si tocmai de aceea nu am luat in considerare aceste telefoane.
Desi oferta actuala include 53 de astfel de modele, https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane?order=DESC...
nu prea vad sa fie interes pentru ele.
Voi de ce nu ati alege un telefon reconditionat?
Răspunsuri
Pentru ca diferenta de pret mi se pare prea mica pt o reducere de garantie atat de mare. In plus, nu stiu cat de mult a fost reconditionat. ;)
Nu imi place sa cumpar un produs reconditionat. :) Daca tot dau banii pe ceva vreau sa fie sigilat, nou. Si sa am o garantie pe care ma pot baza in caz de nevoie.
Nu sunt adeptul telefoanelor reconditionate pentru ca:
Cat priveste garantia de 24 luni in loc de 12: Daca acel produs a fost reconditionat de Dorel de la Depanero, va garanteaza eu ca nu se va risca nimeni, intreg la minte, sa ofere 24 de luni garantie.
Am mai spus lucrul acesta: Pe Softpedia exista unu utilizator care a povestit faptul ca achizitionat un iPhone reconditionat de la Orange, la un pret ridicol de mic dar cu abonament de 30 euro / lunar x 24 luni.
La scurt timp de la achizitie acel telefon a cedat si, desi se afla in garantie, a fost declarat dauna totala de catre unitatea service. Cum Orange nu avea un model similar pe stoc pentru a inlocui produsul defect, au fost nevoiti sa anuleze acel abonament. Practic, acel cnsumator a ramas si .... putut si cu banii luati.
Cred acesta este cel mai bun contra-argument de ce Orange nu ofera 24 luni garantie pentru telefoanele recontitionate. Pentru a acele produse au fost carpite si reintroduse in circuit.
Nu as alege un telefon reconditionat, pentru ca nu stii niciodata ce surprize poti avea.. mai ales daca diferenta de pret este nesesizabila..
In plus, nu-mi place sa tot reinstalez aplicatii.. ca nu sunt 2-3..
N-am achizitionat lucruri mult mai scumpe la mana a doua.. un telefon cu atat mai mult, nu..
Salutare tuturor și Crăciun fericit!
Acest subiect mi-a adus aminte de ce am pățit în 2016 când mi-am achiziționat un Zuk Z2 (un telefon fabricat de Lenovo) de la un magazin online. L-am cumpărat nou, garanție doi ani. Din păcate, în 2018 pur și simplu s-a blocat și nu a mai vrut să își facă un update major de Android.
L-am trimis în garanție și pentru că nu se putea repara (problemă hardware și de soft) mi-au trimis alt model (un Samsung Galaxy A6, Lenovo nu mai producea respectivul model, care îmi plăcea foarte mult și care era mult mai performant decât Samsung-ul, al cărui fan nu sunt).
De la acea întâmplare, la absolut orice cumpăr nou (smartphone, filtru de cafea, televizor, etc.) încerc dacă e posibil să prelungesc garanția cu doi ani.
Nu mi-aș cumpăra un telefon refurbished pentru că vreau să fiu eu cel care îl utilizează prima dată (din principiu).
Am avut telefoane second-hand în trecut și le schimbam cu ceva mai bun adăugând o diferență de bani dar parcă niciodată nu mi se păreau că sunt ok.
În concluzie, îmi cumpăr totdeauna un telefon nou și deblocat cu garanție doi ani și eventual cu încă doi în plus, dacă se poate.
Consider că diferența nu e mare și merită să te bucuri de un produs nou.
Un telefon reconditionat, de fiecare data va fi mai șui si mai treaba lui in comparatie cu unul nou, indiferent cat de atent, curat si cu simt de raspundere s-a intervenit asupra lui.
Cat priveste extra-garantia, am pareri destul de impartie si cred ca tine strict de produsul in sine si nu se aplica la modul general. Adica nu vad rostul achizitie serviciului extra-garantie pentru un produs de 500 lei, pe cand in cazul unui produs de 6000 - 7000 lei lucrurile stau putin diferit.
FaraUnID a răspuns
cocolosh a răspuns
Jay a răspuns
FaraUnID a răspuns
simple_dreams a răspuns
delfinas a răspuns
rafa.helper a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.