Întrebare fară răspuns

reziliere de contract de Orange

Orange a reziliat contractul si a facturat 390 ron (daune reziliere contract) la sfarsit de contract fara sa fiu anuntat inainte,si acum nu raspunde nimeni. Ce pot sa fac?

tobiasjo
tobiasjo

tobiasjo

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
tobiasjo
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@tobiasjo, bun venit în Comunitate!
Am văzut că ai încadrat întrebarea în categoria "Internet și TV". Este vorba de un abonament de internet și TV?
Tu ai cerut rezilierea contractului? În ce dată a fost închis și în ce dată expira? Ne dai, te rog, mai multe detalii ca să ne putem da seama despre ce este vorba și să te putem ajuta cu răspunsuri?

Extras din contract de furnizare a serviciilor mobile Fun 10.

Art 3. Dreptul de retragere și incetare a contractului
3.1. În conformitate cu prevederile art. 55 din O.U.G. nr. 111/2011 privind comunicaţiile electronice Clientul are dreptul de
retragere din Actul adiţional fără a fi obligat la plata vreunor penalitaţi în termen de 14 zile de la data transmiterii prezentului document. Dreptul de retragere se poate exercita prin apel către Serviciul Relaţii Clienţi – 300 sau prin posta la adresa Gara
Herastrau, nr.4, sector 2, Bucuresti.
Încetarea actului adiţional va opera de la momentul la care aceasta a ajuns la cunoştinţa Orange România.
3.2. În cazul în care clientul îşi exercită dreptul de retragere din Actul adiţional încheiat prin mijloace de comunicare la
distanţa, Clientul va reveni la condiţiile contractuale anterioare.
3.3. În cazul în care Clientul işi exercita dreptul de retragere din Actul adiţional conform punctului 3.1. de mai sus şi a utilizat
serviciile care fac obiectul acestuia până la momentul la care operează încetarea, va fi obligat la plata acestora.
3.4. Cu excepţia situaţiei menţionate la pct. 3.1, în cazul incetarii contractului, la solicitarea Clientului persoana fizica în timpul
Perioadei minime contractuale sau din cauze imputabile acestuia, Clientul va plăti despagubiri conform art.1.17 din TCG
,calculate după cum urmează:
(1) In cazul achiziției unui Pachet format din echipament ( telefon, tabletă, modem etc.), și Servicii:

  • Valoarea Beneficiilor acordate, asa cum sunt acestea evidentiate in sectiunea de descriere a ofertei comerciale, raportat la
  • numărul de luni executate din Perioada minimă contractuală la care se adaugă

    • Diferența între Valoarea Beneficiului pentru echipament și Valoarea recuperată.
    • (2) In cazul achiziției exclusive de Abonamente de Servicii:

      • Valoarea Beneficiilor acordate, asa cum sunt acestea evidentiate in sectiunea de descriere a ofertei comerciale, raportat la
      • numărul de luni executate din Perioada minimă contractuală.
        In situatiile de incetare a Contractului prevazute in acest articol Clientul persoana juridica va plati despagubiri egale cu
        valoarea abonamentului si a optiunilor aferente inmultita cu numarul de luni ramase pana la expirarea Perioadei minime
        contractuale.
        Denunțarea Contractului se produce la cel târziu la următoarea dată de facturare după expirarea preavizului de 30 de zile.

Salutare!
Cred că trebuie să ai o discuție cu ei, pentru că nu ințeleg cum pot să-ți rezilieze contractul așa, pur și simplu. Să nu fie vreo greșeală!

Neavand prea multe informatii, nu putem decat sa ne dam cu presupusul.

1. Ai beneficiat de ceva favoruri din partea operatorului in momentul incheierii contractului?
2. Abonamentul a fost reziliat inainte de termen?
3. Ai avut echipament oferit in custodie? Daca da, l-ai returnat?
4. Ai beneficiat de instalare, activare, punere in functiune a serviciului in mod gratuit?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!