Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna seara !
Calin mă numesc și am achiziționat un router Huawei cu abonament 10 euro ( net ), a funcționat 1 zi , după care videoclipurile erau fara sunet și se derulau cu viteza !
Ce să îi fac ?!
Am scos cartela, i-am dat restart , l-am scos din priza , toate toate dar nimic !
Răspunsuri
Salut! Nu știu dacă problema expusa de tine tine de routerul de internet, probabil ar trebui să verifici sa nu fi schimbat cineva din setările dispozitivului viteza de derulare sau nivelul sunetului...
Salut Calin,problema redarii clipurilor nu este de la router.
Pe ce device urmaresti clipurile,telefon,laptop?
Salutare!
Este posibil să fi terminat traficul ( gb) inclus la viteză mare și apoi ai intrat pe limitare, iar după aia vitezele scad drastic, iar videoclipurile nu au cum să se mai încarce în mod corespunzător. Verifică traficul inclus, dacă ai posibilitatea la cronos, din My Orange sau introdu simul într-un telefon și formează *115# , apoi dai apelare.
Succes!
@Calin_11 Problema ta nu tine de router. Cel mai probabil ai unele setari date este cap si / sau drivere neactualizate.
@Calin, s-a rezolvat problema cu sonorul? Te așteptăm să revii cu detalii.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.