Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună ziua.. am o problemă. Deci vineri pe data de 18 decembrie am primit mesaj cum că aș avea din nou dreptul să folosesc resursele nationale in roaming.. așa că astăzi am acționat și mi-am încărcat oferta de 12€ .. dar ce să vezi, când încerc să fac un apel primesc mesaj că nu am suficient credit.Același lucru și cu internetul..imi spune să activez internetul..Sunt foarte dezamăgit.. Repet am primit mesaj că pot folosi resursele in roaming..
Salut @alexmutescu,
Din pacate noi nu te putem ajuta cu aceasta situatie. Iti recomand sa intri in contact cu Orange pentru a verifica situatia de pe contul tau: https://www.orange.ro/contact/
Alte răspunsuri
Salut!
De obicei sunt probleme cu incarcarile achitate cu cardul in weekend, se actualizează mai greu... sunt multe astfel de topicuri in comunitate, cu situații de reîncărcări în weekend care s-au rezolvat luni dimineață..
Sms cu reîncărcarea ai primit? Din captura pusa de tine, pare ca nu..
Am primit mesaje de confirmare
Ar trebui sa se rezolve astăzi, în câteva ore.
Ai in link un topic cu mai multe informații, daca va fi nevoie.. .
https://comunitate.orange.ro/questions/2490590-fac-serviciul-roaming-functioneaza
Salut @alexmutescu,
Din pacate noi nu te putem ajuta cu aceasta situatie. Iti recomand sa intri in contact cu Orange pentru a verifica situatia de pe contul tau: https://www.orange.ro/contact/
@alexmutescu, s-a rezolvat problema? Poți folosi serviciul de roaming?
S-a rezolvat trimițând un email la orange iar ei transformându-mi in 12€ credit..optiunea nu functionează..
Ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback.
În ce țară folosești roamingul?
În Belgia îl folosesc. Dar mai tare am încărcat să am pe drum spre casă, fiindcă aici unde stau am internet fix
alexmutescu a răspuns
DanielaH a răspuns
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
alexmutescu a răspuns
DanielaH a răspuns
rafa.helper a răspuns
Jay a răspuns
alexmutescu a răspuns
Jay a răspuns
alexmutescu a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.