Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Transfer esuat intre contul Orange Money si My Reserve

Salutare, incerc de o săptămână sa trimit o suma din contul Orange Money in my reserve sa platesc o parte dintr-un credit. De fiecare data cand încerc primesc aceasi eroare: Transfer eșuat.

Am sunat la relații clienți am înregistrat o sesizare, asta acum o săptămâna, si vad ca nu se misca nimic. Cei care ati avut problema asta cum s-a rezolvat?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut Iulian, folosesc des Orange Money dar nu am intampinat nici o dificultate in operatiuni, alimentare, plati, transferuri.
Nu am in schimb My Reserve si daca ai o problema in efectuarea unei plati a ratei atunci nu poate fi decat de la My Reserve si zic a ar fi bine as astepti raspunsul lor daca ai facut sesizare. Update la aplicatie ai facut, da?

Salut @Iuliann,
‏‏‎ ‎
Nu am nici eu serviciul My Reserve, dar aplicatia functioneaza OK de cateva zile.
Nu stiu in ce conditii trebuie sa rambursezi banii, dar daca exista penalizari cere sa fi exonerat de acestea.
Cel mai bine e sa astepti pana vor revenii la tine cu un raspuns sau suna din nou sa vezi in se stadiu se afla sesizarea ta.

Iuliann, ne pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

Salutare. Problema era de la Orange. Cei de la support mi-au activat din nou contul Orange Money, a durat un pic pana au soluționat problema dar acum e ok

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!