Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua, mi s-a furat un telefon la inceputul lui septembrie, aveam asigurare premium la el, asigurarea nu a fost de acord sa imi dea altul, de aceea vreau sa o opresc, dar nu stiu cum, sunt ulterior am plecat din tara, daca poate cineva sa ma ajute, telefonul era Huawei P30 Pro.
Salut, Alex!
Pentru că asigurarea nu are perioadă contractuală, pentru închiderea ei trebuie să trimiți o cerere scrisă de denunțare prin intermediul formularului de contact de pe site https://www.orange.ro/contact/.
Alte răspunsuri
Ai depus plângere la poliție, după care la 30 de zile cu rezoluția primită te prezentai la asigurator? Pentru anularea asigurării, cred că trebuie să depui o sesizare la reclamații@orange.com. Succes!
Salut, Alex!
Pentru că asigurarea nu are perioadă contractuală, pentru închiderea ei trebuie să trimiți o cerere scrisă de denunțare prin intermediul formularului de contact de pe site https://www.orange.ro/contact/.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.