Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
A reusit cineva sa poata modifica DNS de pe "conserva" de la Orange? La mine nu este activa optiunea.
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Salut @Ciprix,
Pentru a putea schimba trebuie sa bifezi si opțiunea Enable DHCP Relay. Modifici adresele DNS si alegi Save sau Apply.
Nu uita sa ne spui daca a funcționat cu un nou comentariu.
@Cipirix, ai reușit să faci modificarea? Te-a ajutat răspunsul lui rafa.helper? Dacă da, te rugăm să-l marchezi ca soluție.
Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.
Nu, nu funcționează
@ciprix, in acest caz ia legatura cu Orange, scrie un mesaj de aici pentru a fi contactat de echipa tehnica: https://www.orange.ro/contact/
Este posibil ca existe limitari pe acest dispozitiv sau sa nu funcționeze corect.
Sigur sunt limitat, este cont de user nu de admin
@cipirix ai rezolvat?
Nici la mine nu merge cu relay pe un HG8247W5.
Nu, mi-am instalat un Mikrotik dupa si am facut DMZ catre el. Este un echipament in plus dar macar pot sa fac ce setari vreau eu (vpn-server, dns, etc)
Dupa indelungi conversatii telefonice cu diverse persoane de la suport concluzia este:
Optiunea exista, e activa de la ei dar nu se poate modifica acel camp de DNS.
De ce? Nici ei nu stiu. Useless!
Mi-au recomandat calduros sa imi iau un Mikrotik...ca asta aveam nevoie, alte device-uri si cheltuieli.
Bataie de joc...ce sa zic.
Daca stiam cata bataie de cat e cu netu de la Orange nici nu ma oboseam sa mai fac abonament.
Ia-o logic... daca tu modifici DNS-ul... ei cum mai pot vedea traficul tau ? :)) Cea mai buna varianta ai facut cu Microtik. Well done!
logic e ca atunci cand spui ca oferi un serviciu, sa si existe. In acest caz schimbarea de DNS.
Nu sa lasi omul sa isi faca abonament si dupa sa ii spui...stii...avem optiunea dar nu se poate modifica.
In fine, macar daca ma intreaba careva cum e netul la Orange, am ce povesti.
Cu modificarea de DNS, m-am resemnat (poate asa este firmware-ul), nu este normal, macar daca s-ar putea pune in mod bridge (cei de la cascute sunt inutili, nu poti vorbii tehnic cu ei, au un formular pe care il urmeaza cu strictete)
@george01 de caliate nu pot sa ma plang, de 4 ani nu am avut nici o problema, nici macar acum in pandemie cand toata lumea lucreaza de acasa.
Eu mi-am pus un Tp-Link ca sa pot beneficia de serviciile NextDNS...
Ce model de TP-Link?
Ce setari ai facut? Cum l-ai legat la Routerul Orange?
Scrie aici te rog, ca mai suntem care ne confruntam cu problema asta si ne-ar ajuta ceva detalii :)
@george01: Consolarea la Orange ”se cheamă” VPN. NextDNS despre care menționa @realcs1 este o variantă (soluție) dintre multe altele care există FREE și prin care poți să configurezi un VPN.
Multumesc @FLo1 pentru acest raspuns sarcastic. Mai bine explicai procesul lui decat sa comentezi inutil.
Cipirix a răspuns
FLo1 a răspuns
delfinas a răspuns
un anonim a răspuns
delfinas a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
realcs1 a răspuns
Cipirix a răspuns
un anonim a răspuns
realcs1 a răspuns
un anonim a răspuns
Cipirix a răspuns
un anonim a răspuns
Cipirix a răspuns
rafa.helper a răspuns
Cipirix a răspuns
DanielaH a răspuns
rafa.helper a răspuns
Cipirix a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.