Întrebare fară răspuns

Livrare comanda online

Buna seara, am facut o comanda pe data de 15 dec si data de livrare imi apare 17 dec care ar fi azi. Am citit ca comenzile online se livreaza in 2-5 zile, oare o sa imi vina in urmatoarele zile sau pot sa ma astept la intarziere?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Cel mai probabil ar trebui să te aștepți la o întârziere, având în vedere perioada în care ne aflam (vine Crăciunul), livrarea fiind condiționată de modul de lucru al firmelor de curierat. Dar stai liniștit, coletul îți va ajunge in acea limita stabilită. Sa anunți și aici cand ajunge sau daca întâmpini alte dificultăți. Succes!

Salut @Nimrod,
‏‏‎ ‎
Si eu am facut pe data de 13 o comanda online care era programata pentru livrare in data de 15, dar se pare ca abia astazi si-a schimbat statusul in ”in procesare la curier”. Porbabil maine o voi primi, deci s-ar putea si in cazul tau sa dureze cu 2-3 zile mai mult
Sfatul meu e sa accesezi pagina: https://www.orange.ro/magazin-online/comenzile-mele si sa urmaresti statusul comenzii tale.

Salutare!
Se mai întâmplă să se depășească termenul, deci nu e ceva anormal. Eu am pățit și la Emag, Altex, etc. Una scrie în contul de client la statusul comenzii și alta se întâmplă de cele mai multe ori în realitate.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Am sunat acum la serviciul clienti(nr 300) si coletul inca nu a plecat din depozit...deci nu servicile de curierat sunt proaste ,am comandat miercuri ceva de pe un alt site si azi am primit mesaj de la curier ca imi ajunge coletul azi

În multe dintre cazuri, ca și cel de față, livrările sunt întârziate la furnizor, nu la curier. Chiar recent, la magnificul Orange, o comanda cu nimicuri ieftine și ușor de găsit onorată în Orange Shop (spun ei) în 3-5 zile lucrătoare, a fost dusă la bun sfârșit abia după o săptămână. Și asta în cazul unor produse de pe stoc și fără solicitare extremă. De aceea nu vreau să îmi imaginez ce e în cazul produselor foarte căutate la comandă, promise, garantate, plătite de client, dar încă neexistente în stoc. În acest caz clientul este plimbat cu ”pisica” la curier, în timp ce furnizorul o lălăie cu banii clientului deja încasați.
Dacă problema ar fi întradevăr la curier, furnizorul ar putea prezenta un AWB la care statusul să apară ca ”preluat”. Dar situația este de departe alta, nerecunoscută.

@Nimrod, ne bucurăm că a sosit și mulțumim pentru feedbackul din Comunitate. Să te bucuri de produsul comandat. Te mai așteptăm.

Bine că s-a rezolvat și nu a durat extraordinar de mult.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Buna seara! Am făcut si eu o comanda pentru un Iphone 12, în data de 21 dec, i-am sunat zilnic pentru a afla ce se intampla cu el, nici în ziua de astăzi nu a plecat din depozit, deși mi-au spus că termenul limită este 5 zile lucrătoare. Ma tot luau cu zahărelul ca nu a sosit curierul după colet, dar ei nici macar nu au chemat curier. În urma unui telefon la cargus, mi s-a comunicat că cei de la orange fac awb-urile si ca ei solicită curier...
Sunt dezamăgită maxim de ei...

@Alexandra_37 pana la urma l-ai primit? Nu inteleg de ce le ia asa mult sa emita un AWB si sa-l comunice mai ales pentru valori mari. Lucrez cu alte magazine online care in aceeasi zi trimit coletele (chiar si din Germania). Orange imi da impresia de amatorism.
Mno, sa vedem cat dureaza sa proceseze coletul :)

@Gibex, nu am primit inca telefonul. Astept sa vad zilele astea, ieri primisem un colet de la Cargus cu husa si folia pentru el, am pus canada în 23 și am primit coletul ieri, în 28.12. Altii pot, Orange de ce nu poate să expedieze un amărât de colet, din 21.12....

@Alexandra_37, nu am primit AWB in schimb am primit coletul prin FAN azi dimineata (sursa ceva KXX Logistics de undeva de pe langa Bucuresti). Produsul comandat (telefon) era in stoc.

Si eu am plasat o comanda pe 2.2, am primit un SMS de la orange in care mi se spunea ca livrarea se va face pe 4.2. Este 9.2 si nu am primit nici macar un AWB...
Cei de la serviciu clienti mi-au tot spus sa astept ca o sa fie livrata. Abia azi au depus o sesizare. Credeti ca mai primesc ceva? :))

Ceva, ceva este posibil sa primesti, acuma depinde si ce anume o sa primesti! Unele persoane s-au trezit cu cercei, altii cu plastelina, altii cu suruburi si cuie in colete.

Daca nu este ceva urgent, poti anula comanda si o poti reface cu ridicare produs din magazin fizic. In acest fel nu mai stai dupa firma de curierat. Nu de alta dar urmeaza perioada Valentine Day, Dragobete, 1 Martie, 8 Martie iar firmele de curierat iarasi vor fi depasite de numarul mare de comenzi.

Primesti un SMS cu numarul comenzii si data la care produsul este disponibil in magazinul fizic. Daca ai noroc, acel produs poate fi diponibil in magazinul fizic in aceeasi zi.

@FaraUnID, multumesc frumos de sugestie. Probabil asta va fi solutia doar ca presupun ca nu o sa fie prea usor avand in vedere ca am cerut prelungirea abonamentului pentru achizitionarea telefonului care nu mi-a ajuns si am utilizat si puncte "Thank you".

@Catalina_12, daca coletul a fost expediat de catre Orange, cere numarul de AWB si discuta cu firma de curierat.
Sa ne spui ce ai rezolvat.

@rafa.helper, nu este vorba de precomanda ci de un produs care se gaseste in stoc - Huawei P30. Pe langa telefon, am "comandat" si un abonament.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!