Întrebare fară răspuns

Cum reusesc sa salvez un card in my orange?

Nu pot sa salvez cardul, am incercat de cateva ori ,in zile diferite !

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Lentu, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru sesizare. O vom transmite mai departe colegilor noștri pentru a verifica situația.

Salutare!

Cred că după ce faci plata din My Orange, la un moment dat esti intrebat daca salvezi datele cardului. Pe mine, asa ma intreaba, dar nu fac niciodata asta.
Dar daca iti doresti acest lucru, o poti face!
Succes!

Imi platesc facturile doar online si mi-se pare incomoda intruducerea datelor cardului la fiecare plată si din pacate nu am avut optiunea de a-l salva niciodata, asa cum spuneti dvs, iar de aplicatia ORANGE MONEY nu sunt interesat (sper ca nu asta ii singura varianta de a salva un card bancar in MY ORANGE) !

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2

Inițial am incercat din aplicatie si pe urma din browser ,la recomandarea operatorului call center ,insă ... :) Efectiv nu stiau sa dea un raspuns concret ,indrumandu-ma sa fac platile la un punct de lucru ,in contextul pandemie pana la urmă !

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2

@Lentu, nu are nicio legatura cu Orange Money. Eu nu am Orange Money si, la "cardurile mele" tot asa apare ca si la tine, insa eu am salvat cardul acum mult timp dupa ce am facut o plata din My Orange. M-a intrebat daca salvez datele cardului si am fost de acord. Acum scriu doar codul din 3 cifre dupa spatele cardului..
Cand fac plata stiu ca-mi apar datele cardului, partial, dar, este ok si sub el apare si daca vreau sa adaug alt card..
Nu pot face capturi acum, pentru ca deja mi-am platit factura.. si, nu am cum exemplifica.. iar urmatoarea factura se emite in ianuarie..

Am incercat si tot degeaba ! :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2

@Lentu, am mai discutat cu colegii noștri și ne-au spus că sunt disponibile 2 variante prin care îți poți salva cardul:

1. prin adăugare explicită, în afara unei tranzacții de plată (reîncărcare, plata unei facturi etc.) – accesibilă clienților din secțiunea: Orange - Contul meu - Cardurile mele.
2. prin adăugare în wallet după finalizarea cu succes a unei plăți cu cardul – salvare după ce plătești

În acest moment nu funcționeaza în continuare prima variantă, respectiv adăugarea explicită. Această problemă tehnică este în curs de soluționare (a fost identificată cauza și urmează să fie corectată), metoda a 2a fiind funcțională.
Îți recomandăm să încerci salvarea cardului prin cea de-a doua variantă și te rugăm să ne anunți dacă ai reușit.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!