Întrebare fară răspuns

Iphone 11 128gb nou defect

Bună ziua, am achiziționat din magazinul online un iPhone 11 128gb care s-a dovedit defect. Luni pe 14 decembrie l-am primit și atunci am constatat ca are o problema ecranul, problema confirmata și în magazinul fizic Orange Auchan Constanța.Aștept de atunci un curier sa îl ia înapoi, am sunat de câteva ori la colegi, le-am explicat ca este un telefon pe firma si au zis ca vor urgenta procesul însă au trecut 3 zile și nu a venit nici un curier sa îl ridice. Din păcate situația este una delicata întrucât pt achiziționarea acestui telefon am dat pe cel personal BUY back și nu a fost singura problema întâmpinată pana acum pt a achiziționa acest telefon, având exact 10 zile de când tot apar probleme.
Întrebarea mea este cum Soluționează Orange această problemă, respectiv presupun ca îl înlocuiește cu unul nou, același tip, nu? Bineînțeles că rugămintea este să se rezolve această situație înainte de Crăciun. Mulțumesc.

Mihaela_39
Mihaela_39

Mihaela_39

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_39
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ai sunat consultantul corporate dedicat, doar el te poate ajuta să se rezolve mai repede problema ta. Fiind iPhone, acesta nu se va repara, ci se va înlocui cu un alt terminal bulk.

Unde mai exact ai sunat? La firma de curierat sau la Orange? Eu știu ca după ce vorbesti la Orange, curierul ajunge in 1-5 zile.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
3057 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

@Razvan, am discutat cu 3 operatori call center.
@Tina, la Orange am sunat, bineinteles. Mi s-a spus ca dureaza maxim 3 zile dar vor urgenta, au trecut deja 3 zile.

Mihaela_39
Mihaela_39

Mihaela_39

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_39

Revin sa precizez ca astazi am avut o lunga si incredibila convorbire cu cei de la call center in care initial mi s-a precizat ca sesizarea de luni la care am primit si un numar de inregistrare in aceeasi zi (14 decembrie) s-a dat spre procesare abia ieri, pentru ca domnul de la magazinul online a fost foarte ocupat si v-a trimite curierul luni pe 21 decembrie.
Dupa multe insistente, explicatii, etc. astazi a venit totusi in sfarsit curierul.
Marea dezamagire este faptul ca, daca lasi totul in seama angajatilor Orange, cu mici exceptii bineinteles, procesarea este foarte greoaie si fara a insista constant, totul poate dura mai mult decat este normal.
Astept si sper ca totul se va solutiona pana de Craciun, tinand cont ca toate problemele aparute in ultimile 2 saptamani sunt din cauza Orange.

Voi reveni cu un update cand se va solutiona totul.

Mihaela_39
Mihaela_39

Mihaela_39

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_39

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!