Întrebare cu răspuns(uri)

Daca telefonul are un defect, mi-l schimba cu unul nou sau il trimit in service?

Bună. Am luat în data de 9 decembrie 2020 un telefon la preț redus dintr-o filială orange. Automat mi-au mărit abonamentul ca să pot lua tel.respectiv. Când l-am probat în magazin pt. că nu am bagat cartela în el, nu am observat că atunci când apelez pe cineva îmi apare un punct alb pe ecran. Întrebarea mea e: sunt obligați să mi-l schimbe cu unul nou (au trecut doar 9 zile de la achiziționarea lui) sau trebuie să astept până îl trimit la service?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Nu sunt obligați să ți-l schimbe, deoarece nu l-ai achiziționat online. Fiindcă l-ai achiziționat direct din Orange Shop, în acest caz va trebui sa te adresezi către service ESD sau Orange România. Pentru varianta ESD ai posibilitatea să-l predai personal la magazinul ESD Apaca, dacă ești din București și într-o 1h, ți-l vor repara sau trimite prin curier după ce dai o comanda de reparație pe site-ul https://esdservice.ro/programeaza-te-singur.php și îl predai unui curier. Varianta Orange România, înseamnă să mergi în shopul de unde l-ai achiziționat, să-l predai și să-l trimită la Orange Service. Totodată în Orange Shop, poți beneficia de un telefon la schimb pe durata reparației.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Nu sunt obligați să ți-l schimbe, deoarece nu l-ai achiziționat online. Fiindcă l-ai achiziționat direct din Orange Shop, în acest caz va trebui sa te adresezi către service ESD sau Orange România. Pentru varianta ESD ai posibilitatea să-l predai personal la magazinul ESD Apaca, dacă ești din București și într-o 1h, ți-l vor repara sau trimite prin curier după ce dai o comanda de reparație pe site-ul https://esdservice.ro/programeaza-te-singur.php și îl predai unui curier. Varianta Orange România, înseamnă să mergi în shopul de unde l-ai achiziționat, să-l predai și să-l trimită la Orange Service. Totodată în Orange Shop, poți beneficia de un telefon la schimb pe durata reparației.

Salut @Flory_4,
‏‏‎ ‎
Ai 24 de ore de la achizitia unui telefon dintr-un magazin Orange pentru a cere sa se faca schimb in caz de defect de fabricatie. Dupa aceste 24 de ore, nu mai sunt obligati sa il schimbe cu un produs nou si ai opțiunea de al trimite in service pentru a fi reparat.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!