Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Eroare sistem ridicare din shop comanda magazin online

Buna ziua! De 4 zile nu pot sa ridic o comanda facuta din magazinul online, cu ridicare din Orange Shop. Mi se tot spune ca este o problema de facturare. Din cate am inteles mai sunt multi in aceasta situatie in tara. Cand se rezolva? Am comandat telefon cu schimbare de abonament, abonamentul s-a schimbat dar telefonul nu pot sa il ridic. In fiecare zi sun la 300 si mi se spune ca nu se stie cand se va rezolva. Mai sunt persoane in aceasta situatie?

paduu15
paduu15

paduu15

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
paduu15
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@paduu15, te rugăm să revii cu comentariul pe topicul inițial, unde ai mai postat (https://comunitate.orange.ro/questions/2511448-ajunge-cumparatori-iphone-12-pro-max-achizitionate-precomanda).
Într-adevăr, în acest moment, datorită unei situații tehnice, există comenzi online cu ridicarea produselor din magazin care nu se pot factura.
Vom reveni și aici în Comunitate când vom avea confirmarea că problema a fost remediată. Mulțumim pentru înțelegere.

Pai si de 4 zile nu s-a putut rezolva aceasta problema? Bine ca abonamentul s-a schimbat imediat, abonament cu acces 5G, dar telefonul 5G nu il pot ridica, in sensul ca am avut cutia telefonului in fata dar nu au putut sa mi-o dea. Nu mi se pare deloc normal, iar acum tot ce sper este sa nu se faca retur la telefon pentru ca s-au facut aproape 7 zile, iar eventual dupa sa astept cine stie cat sa mi se returneze punctele cu care a fost luat telefonul.

paduu15
paduu15

paduu15

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
paduu15

Am acceasi problema, iar acum operatorii m-au pus sa anulez comanda, sa astept sa mi se actualizeze punctele de fidelitate(care dureaza) si sa plasez din nou comanda, dar de data asta cu un curier

@Dana_20: Așa-i că nu te deranjează dacă ”moș Crăciun” va veni la Bobotează? Doar poți sărbători și pe rit vechi! Cu siguranță Orange va înțelege acest aspect încât să mai amâne comanda.
Din experiență proprie, dacă nu e mare agitație de comenzi, problema e la furnizor, nu la curier. Curierul în maxim 2 zile îți aduce coletul oriunde în România.

s-a rezolvat astazi intr-un final, mergeti sa ridicati comenzile

paduu15
paduu15

paduu15

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
paduu15

Salut @paduu15,
‏‏‎ ‎
Intradevar e o situatie neplacuta. Sfatul meu este sa ceri o reducere la factura pentru ca nu ai putut utiliza serviciile 5G pe un terminal livrat de Orange. Ma bucur ca nu am comandat cu ridicare din magazin.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!