Întrebare fară răspuns

Cadouri/ bonusuri inutile de la Orange

Salut, aduc in discutie o practica de care m-am mai lovit ca si abonat orange, respectiv cadourile/ bonusurile imbecile oferite de acestia. De ce primesc cadou 1,5 gb net respectiv 40 gb daca eu am INTERNET NELIMITAT? Acum ceva ani primeam minute cadou...dar aveam minute nelimitate in toate retelele. Tin sa precizez ca pana de curand plateam cam 1000 ron/ luna, vreo 670 ron abonamente..3 la numar, 2 le-am reziliat din cauza unor nemultumiri. Totusi sunt "client premium"... asta ma bucura nu trebuie sa astept 10 ani sa ascult o melodie stupida ca apoi sa aud ..."ne pare rau, astea sunt bonusurile oferite momentan".. pentru ca da..am sunat la 300, raspunsul fiind eternul..."ne pare rau, asta este!" Macar daca puteam sa fac la randul meu cadou acei gb de net, dar cadou/bonusul orange imi este complet inutil!
Sincer era mai bine daca nu primeam nimic decat un cadou oferit in bataie de joc. Multumesc Orange Romania pentru aceasta bataie de joc! Poate ar gi timpul sa mai si gandim ce oferim clientilor, poate va ganditi sa ne apreciati si sa oferiti si ceva util!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Cristi_44: Sunt perfect de-acord cu tine / De glume Orange se cam ține / Că și eu primesc de ani de zile / Doar bonusuri grămadă, inutile. // Despre tratament nici nu povestesc / Că nu-i nici pe departe așa cum e firesc / Dar nu le pasă lor de ce problemă am / Pentru că-i interesează doar dacă îi reclam. // Vei observa că Orange mai mult de-atât nu poate / Oricât cu dânși ai vrea tu a te socoate / Ei doar ambalajul la abonat îl schimbă / Iar ulterior la alt client trec și se plimbă.

@alterego: Știu că ești ”om bun” și înțelegi acest aspect: că vorbim de abonament / prepay / yoxo, telefonie / internet / TV, ai primit vreo bonificație de la Orange care să nu fie condiționată? Personal, ori am primit gratuități nefuncționale, ori am primit ”gratuități” condiționate: ”bonusul se activează doar dacă....” (plătești, aș adăuga eu). Așadar nu consider că mi se cuvine nimic gratuit, dar nici ”bărbereala” unei bonificații condiționate nu o îndrăgesc, ci dimpotrivă o resping. Acesta e Orange și cu el se defilează!!!!!

@FLo_1 accidental/întâmplător am primit acum mulți ani ceva ce nu cerusem și care nu a fost condiționată de nimic... nu erau abonamentele acestea cu internet gârlă și netul mobil era scump, știm cu toții... începusem să am nevoie de internet mobil pentru că eram tot timpul pe drumuri și mă stresa internetul de prin hoteluri care fie nu mergea, fie nu exista... și-atunci cu un abonament antic, vechi și de demult de doar 3 euro + TVA care nu includea decât 50 de minute naționale... mi-am luat inima în dinți și am sunat la relații clienți pentru un abonament care să includă date mobile, dar cum nu știam ce vreau, operatorul mi-a propus o lună de internet nelimitat 100% gratuit ca să vedem de cât net am nevoie și vorbim după aceea despre o ofertă concretă.

Am tras de netul acela ca disperatul și mai mult de 30 GB n-am consumat și așa am ajuns la un abonament de vreo 20 euro + TVA cu date mobile incluse.

Apoi a mai fost o situație în care aveam nevoie de internet pentru laptop și am primit în teste un stick USB pentru 2 săptămâni fără limită de trafic. N-am fost mulțumit de performanțe și l-am returnat..

@alterego In principu, ceea ce spui tu este absolut corect. Doar ca - si am mai spus-o de cateva ori - in momentul in care calul de dar este o martoaga, prefer sa-i cumpar un pur sange din banii mei.

@Cristi_44 Acest topic vine sa demostreze, inca odata (daca mai era nevoie), haosul care domneste prin birourile Orange, lipsa de viziune, lipsa de comunicare intre departamente si dispretul fata de client.

Am prins si eu perioada in care la reincarcarile prepay de oferea bonus nelimitat in retea timp de 7 zile, asta in conditiile in care optiune activata ofere nelimitat national min + sms.

M-am lovit si eu de mostre de prostie crasa din partea retelei numarul 1 atat aici, in comunitate, cat si in apelurile la 300. La randul meu am pe cont 3 abonamente si 2 numere prepay si o vechime de cca 20 de ani. Ca si tine, am solicitat o oferta de portare atat de la Vodafone cat si de RDS, urmand ca dupa sarbatorile de iarna sa analizez ofertele si sa iau o decizie in acest sens.

Nu tin partea portocalei dar acum sa va ganditi si voi ce obiect de activitate are - telefonie mobila in general deci bonusurile de aici vin , adica minute+gb internet ce altceva sa va dea ! -reduceri la abonament nu prea merge daca aveti un contract semnat
Si eu am 70gb pe abonament dar luna asta am primit net nelimitat ca a fost ziua mea de nastere, ce era sa fac sa-l refuz .

@mihai_13 Absolut corect! Doar ca in momentul in care dispui de un pachet de date nelimitat sau resusre de voce nelimitate national, care ar fi ideea unui bonus de 10GB internet national valabil 10 zile sau nelimitat un retea timp de 7 zile?

Nu crezi ca mai de bun simt ar fi fost un voucher de 25% reducere in magazinul online sau 1 luna cu 100% reducere la plata abonamentului!?!?

Legat de calul de dar... hai sa ne intelegem... daca primeam o felicitare de la un copil sarman, o felicitare facuta dintr-o bucata de hartie gasita pe jos, mazgalita, vai mama ei, ar fi fost cea mai frumoasa felicitare, si as fi apreciat-o, pentru ca e facuta cu drag si daruita din inima! Dar aici nu e cazul. Vorbim despre o companie de succes la al carui profit cotizez si eu, iar inutilitatea cadoului mi se pare de fapt jignitoare. Da-mi ma un ac si o ata, de 3 bani sa fie, dar la un moment dat, poate o sa le folosesc. Dar sa ai departamente intregi, o armata de oameni care sa ajunga la concluzia...ce ii dam lu' baiatul ala cu net nelimitat...hmmm...niste gb de net..e la limita incompetentei. Ce sa ofere bonus, nu e treaba mea, dar da-mi ceva ce sa pot folosi, de ex...da-mi un punct thank u...sau da-mi un mesaj cu un simplu multumesc si fa-mi ziua mai frumoasa, dar DECAT SA IMI DAI CEVA INUTIL, MAI BINE NU IMI DA NIMIC!

@Alterego: Când primești ceva în teste se cheamă ”cobai”. Nu este bonificație, nu este dar, nu este pe viață. Este doar o momeală pentru a mușca din ”dărnicia”(deloc gratuită) a ofertantului. Pe de altă parte, a alege saltul de la 3 euro la 20 euro pentru o ”galetuță” de date mobile.... este un favor extraordinar din partea Orange. Decizia acceptării nu o comentez. Fiecare alege ce consideră.
@mihai_13: Orange nu este împiedicat de ”contract” ca să-ți ofere discount la valoarea abonamentului, să-ți crediteze contul cu o anumită sumă de euroi pentru disconfortul creat sau vechimea în sistem. Totul ține de dărnicie, acceptare și bunăvoință, inexistente din păcate la Orange.

Aveti dreptate ...dar ... pentru mine sau pentru voi sunt bune punctele""multumesc" dar ganditi-va ca sunt si alti abonati(marea masa) care plang ca nu au net suficient... eu inteleg ce spuneti voi , ar fii buna oferta personalizata pe fiecare client dar acest lucru nu prea exista la portocala..etc.

Legat de felicitari....

In perioada diALOg-ului chiar daca nu exista basculata de net si bonusurile penibile de astazi, in perioada sarbatorilor de iarna, sarbatorilor pascale si a zilei de nastere, abonatii de la acea vreme primeau felicitari clasice personaizate, tiparite pe hartie, in cutia postala, la adresa de corespondenta.

Poate pentru generatia Facebook, WhatsApp, Intsagram, Youtube, PornHub pare de domeniul fantasticului sau total aiurea sa trimiti si sa primesti o felicitare clasica, in cutia postala, dar in acea perioada insemna enorm si era o dovada de profesionalism si respect fata de client. In acea perioada nu exista decat Connex si diALOg si nu aveam nici varianta portarii.

Intre timp s-a renuntat la acele felicitari clasice din dorinta de a proteja natura si mediul inconjurator si pentru ca reperzentau o cheltuiala in plus. In schimb oferim, la precomanda de telefon, o husa personalizata din piele de piton..... tot ca sa protejam natura si mediul inconjurator!

Bonificațiile și felicitările (de multe ori chiar și scuzele) așteptate de clienți din partea Orange pentru performanța bussinessului sunt asemeni ”stelei lui Eminescu”: ”Era pe când nu se vedea / Acum o vedem și nu e”.
Sau același Eminescu prea bine le spunea în Glossă:
”Viitorul şi trecutul
Sunt a filei două feţe,
Vede-n capăt începutul
Cine ştie să le-nveţe;
Tot ce-a fost ori o să fie
În prezent le-avem pe toate,
Dar de-a lor zădărnicie
Te întreabă şi socoate.

Căci aceloraşi mijloace
Se supun câte există,
Şi de mii de ani încoace
Lumea-i veselă şi tristă;
Alte măşti, aceeaşi piesă,
Alte guri, aceeaşi gamă,
Amăgit atât de-adese
Nu spera şi nu ai teamă.”
Asta apropo de vântul schimbării pe care toți l-ar dori, îl așteaptă sau îl regretă.

Salut @Cristi_44,

Intradevar, acestea sunt bonusuri generale pe care le pot primi orice utilizator.
Nu stiu nici o alta companie care sa aiba un sistem de bonusare/fidelizare mai bun.
Sunt de acord ca ar trebui regandit acest sistem.

@rafa: Orange merge înainte cu astfel de abureli pentru că și al său competitor, Vodafone, cu ale sale cutii misterioase (a se înțelege mistery box) exact de astfel de premii îți umplea tolba: date mobile, minute naționale sau în rețea sub forma magnificelor vouchere pe care le puteai folosi la a te șterge în mod digital. De ce? Pentru că erau valabile cu o opțiune de minim 5euro activă pe cont... tipic și la ei. Personal mă lipsesc (cum am mai spus) de toate voucherele dacă sunt condiționate astfel.
Astfel de campanii sunt din ciclul ”îți dau fărâmituri cu mâna, dar numai după ce ți-am luat cu sacul”.

Dupa parerea mea in aceste cazuri Orange ar trebui sa ia in calcul bonusul de tip reducere. Ori o reducere (de tip voucher) in magazin sau in Orange Shop ori posibilitatea de reducere din suma facturii.

Sunt total de acord cu tine si eu sunt client premium am 15 ani de fidelizare, dar bonusurile lor sunt de fapt tot ce am nelimitat. Mi-a placut mult o faza la ei cand am vrut sa renunț cu totul au zis ca imi da pe acel nr 1.5 euro ca am fost atatia ani clientul lor. Si ce sa vezi cand am renuntat nu-i puteam folosi si nici nu puteam sa sun ca nr meu nu era alocat. Super nu?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!