Întrebare fară răspuns

Rugamine catre Orange Romania: nu-mi mai activati optiuni si servicii

Am o mica rugaminte catre compania mea preferata al carei client sunt...nici eu nu mai stiu de cand si cu toate serviciile,voce,internet fix,televiziune etc iar rugamintea mea consta in urmatoarele: nu-mi mai activati optiuni si servicii...de nici un fel,fie ele gratuite fie cu plata. Daca vreti sa-mi oferiti ceva,intrebati-ma. Puteti sa o faceti fie prin SMS fie apel. Daca va dau acordul verbal sau scris,puteti sa imi activati ceva,un serviciu o optiune,dar daca nu vi-l dau ori nu va raspund la SMS considerati ca nu sunt de acord.
Va dau un exemplu (desi as putea sa va dau mai multe): primesc deseori SMS-uri de la Orange iar daca nu sunt ocupat il citesc,daca sunt,aman acest lucru si de cele mai multe ori uit sa il mai citesc,stiu ca sunt notificari ale facturii si cum o platesc regulat si la timp nu sunt curios sa mai citesc SMS-ul. Se intampla insa ca pe canalul SMS Orange sa primesc si alte notificari care evident trec necitite. Astazi mi-au picat ochii pe unul dintre ele si il pun aici:

"Speram ca te bucuri de continutul TV oferit de optiunea World HD Go, la care ai acces gratuit pana la 18.12. Daca vrei sa pastrezi optiunea in continuare, vei fi tarifat cu 3,5 EUR/luna (TVA inclus). Daca vrei sa o dezactivezi, trimite SMS gratuit cu STOP la 321."
Nu,nu m-am bucurat fiindca nu am mai activat serviciul Orange Tv Go de jumatate de an. Nu prea mai am timp si nici curios nu sunt. Va multumesc totusi ca mi-ati activat o o optiune si poate ca sunt clienti care s-au bucurat de ea dar nu eu si va intreb,de ce nu ati formulat altfel notificarea,sa zicem asa: " Daca vrei incontinuare mentinerea optiunii,trimite DA la 321". De ce sa trimit STOP?! Daca nu citeam mesajul,ce se intampla? Eram taxat pentru un serviciu pe care nu il doream/accesam si poate nici pe factura nu il observam fiindca eu platesc prin Orange Money. Aceasta aplicatie imi arata suma de plata,platesc si...ne vedem luna viitoare. Nu stau sa verific facturi. Dupa cum am mai spus,exemplele pot continua (si sunt colegi care stiu despre ce vorbesc) dar nu vreau sa mai dezvolt,atata doar va rog,nu-mi mai activati nimic,niciodata. Daca am nevoie de ceva,stiu unde sa va gasesc si va cer eu singur.
In speranta ca veti da curs favorabil rugamintii mele,va multumesc anticipat.
Cu prietenie,
Ascary

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

O eroare de sistem..
Greu de crezut ca se poate implementa un sistem de genul asta.. sa fie sunați toti clienții pentru activarea de opțiuni..
E ciudat ca ai opțiunea fara s-o fi activat-o.
Stiu ca a mai existat și situația Netflix, dar, ma gândesc ca era vorba de companii diferite..

@Ascary ai dreptate in ceea ce zici. Sunt multe optiuni care sunt oferite gratuit pentru o perioada de timp la activarea unui serviciu. Unele ne sunt prezentate de la inceput, de altele aflam ca le-am avut in momentul cand suntem deja tarifati. E bine ca macar Orange trimite acel mesaj de atentionare inainte de a se trece la tarifarea optiunii.
Sunt alte firme care ofera diverse servicii gratuite o perioada limitata si daca nu ti se prezinta de la inceput sau nu citesti in contract platesti lunar fara sa stii. De undeva trebuie sa mai scoata si ei un ban in plus. Firmele merg pe premisa ca o mare parte din abonati nu citesc ce contine factura si platesc fara a-si pune prea multe intrebari suma indicata.

Eu sunt pro si te sustin, chiar cred ca ar fi corect ca o optiune de genul sa fie 'STOP' - ată automat si evident lasata activa doar cu acordul nostru, fie el si prin SMS. Am pățit-o si eu cu mult timp in urma ca dupa ce nu mai era gratuita o optiune, imi ramane activa contra cost.

Poate ai activat-o acu câteva luni din My Orange, un click, fără să fi atent. Revenind la posibilitatea dezactivării automat, Orange este o companie profitabilă și ea urmărește să facă profit, până la urmă știi vorba "cine nu cască ochii, cască punga". Nu am pățit să mi se activeze automat opțiuni de la Orange, decât activate de operator la negociere sau în vechea campanie Orange Thank You, când am utilizat gratuit Orange TV Go și Deezer.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Din păcate, sunt multe situații din acestea, iar uneori se profită din plin de ele. Mi se pare de bun simț să fii întrebat sau să ți se ceară acordul, nu să primești ceva, pur și simplu, iar mai încolo, în caz că uiți, ai de plată!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Bătrâne @Ascary, ai uitat cu cine ai semnat contractul? Hoțul nu te va întreba NICIODATĂ când poate să mai fure ceva de la tine. Nici smerit în fața ta nu-l vei vedea să vină, recunoscându-și a sa vină. Dar în schimb se va îngriji ca prin mesaje informat să fii, astfel încât să nu-i reclami, sau la ANPC să îi condamni. Legat de TV Go al meu coșmar, știu c-a durat o lună să aștept, aproape înzadar, că am râvnit și eu la ceva gratuit (deși mai tare, fie vorba, serviciul m-a mâhnit), și-am căutat, și-am discutat și telefoane eu am dat și-abia apoi s-a rezolvat, de TV Go de am scăpat. Despre bonificații mii primesc alerte zi de zi, pe email sau via SMS la greu încarcă inboxul mereu. Dar toate-s astfel formulate încât să nu zici ”PAS”, lăsându-le uitate, și mai mereu să ți le amintești, să știi și tu bătrâne... că trăiești. Așa e marketingul să știi bine, împachetat cu grijă pentru tine, să nici nu bănuiești ce-ai acceptat, trecând un timp cât ești anesteziat, și-abia într-un târziu să te trezești.... fentat.
Dar nu-mi fac griji de tine atât cât te ții bine, @Ascary știu că ai maturitate în gândire și în fapte, iar de-o să simți că se profită, te-ntorci și-n dos tragi o copită.

@ascary parca aceasta optiune a fost gratuita pentru o perioada de 3 luni, nu cumva ai activat-o in trecut si acum urma sa fi tarifat?

Reciteste mesajul din postarea initiala rafa,cred ca este destul de edificator.
In fine,asa dupa cum am mai spus am trimis SMS cu STOP la numarul mentionat in mesajul Orange pentru dezactivare si am primit unul cu "sa astept mesajul de confirmare al dezactivarii". Au trecut 3 zile si nu am primit nimic,sper totusi sa nu ma trezesc cu vreo surpriza.
____________________
Flo,versuri-versuri dar le-ai nimerit de nu se putea mai bine :))

@ascary, surprize sau nu, eu prefer sa trimit un mail iar cineva abilitat sa imi dezactiveze opțiunea pe care nu o mai doresc si îți recomand sa faci la fel. :)

Tu ca tu rafa,ca esti baiat citit dar ce te faci cu nestiutorii de carte,oamenii de la țară,batranii nostri parinti care numai de e-mail n-au habar...cu ei ce facem?

De regulă, opțiunile se dezactivează la următoarea dată de facturare.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Eu am trimis STOP la 321 și opțiunea s-a dezactivat din acel moment.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Eu, aproape de fiecare dată când am sunat legat de dezactivarea unei opțiuni, am primit răspunsul că mi se va dezactiva începând cu luna următoare de activare.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!