Întrebare cu răspuns(uri)

Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost data in data de 15.12 si apare la livrare data de 17.12.Din experienta celorlalti as vrea sa stiu daca pot face anumite lucruri precum: .Sa sun si sa i intreb daca se poate face anularea comenzii si nu stiu,sa ridic eu personal telefonul dintr un magazin orange sau sa le cer un awb si asa imi pot da seama daca l au trimis si doar nu s a actualizat statusul.Ideea este ca vreau sa il dau cadou si de aceea tin asa vina cat mai repede.Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Cel mai repede rezolvi problema daca reusesti sa vorbesti cu consultantii magazinului online. Ei te vor lamurii imediat in legatura cu comanda. Cat despre serviciul de curierat in aceasta perioada merge struna, daca coletul ajunge in depozit, cel tarziu a doua zi va ajunge si la tine daca nu chiar in acea zi. Sper sa reusesti sa faci o persoana fericita cu acest cadou la timp.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu am comandat din data de 13 și nici astăzi nu era procesată comanda.
Nu stiu de ce durează asa mult,cred ca sunt comenzi multe dar în același timp nu cred ca este un singur om acolo ,eu cred ca este dezinteres față de clienti.
O seara buna.

@Ana, anularea comenzii ar presupune o întârziere mai mare, pentru ca ar trebui sa aștepți actualizarea informațiilor in contul de client, pentru reluarea procesului de comanda, timp în care, ar putea sa nu mai fie pe stoc produsul, depinde despre ce produs este vorba și cât de cautat e..
Ai făcut comanda ieri și, termenul estimat este mâine, deci încă nu știi dacă estimarea se potrivește perfect pe termenul de livrare.. Poti face un apel la servicul clienți, sa vorbesti cu un consultant al magazinului online, sa întrebi despre modificarea adresei, eventual și dacă ar putea aceasta modificare sa mărească termenul de livrare, ca poate comanda este deja ridicata de curier..

Cel mai repede rezolvi problema daca reusesti sa vorbesti cu consultantii magazinului online. Ei te vor lamurii imediat in legatura cu comanda. Cat despre serviciul de curierat in aceasta perioada merge struna, daca coletul ajunge in depozit, cel tarziu a doua zi va ajunge si la tine daca nu chiar in acea zi. Sper sa reusesti sa faci o persoana fericita cu acest cadou la timp.

@Ana.t: Regret experiența pe care-o traversezi, dar ar fi trebuit din timp să procedezi, să te decizi ce cumperi și vrei să dăruiești, și fără de surprize ulterior să te trezești. Așa-i în barca Orange, când lași un shopping pe ultimul moment: Ajungi să dai cu stângu-n dreptu', exact când crezi că totul e perfect. Îți recomand să cauți produsul într-un loc cu livrare garantată și ne-amânată. Motivul: ”Time is money”, și ar fi păcat să-ți strici momentul de sărbători, având în vedere motivul achiziției. Decizia îți aparține.

Buna, am facut o camanda online pentru un telefon, am primit sms si mail ca acea comanda a fost plasata la curier, de 2 zile nu am niciun AWB, nu suna nimeni, si ma intreb unde e coletul.

Cel mai probabil prin unul din depozitele firmei de curierat si nu a fost procesat. Data fiind perioada asta, firmele de curierat sunt depasite (ca si in anii trecuti si parca nu au invatat nimic din trecut).

@Nico_9: Asa cum am mai explicat si pe alte topicuri, daca EXISTA COLET atunci exista si AWB. Lipsa AWB-ului = Lipsa Colet. Deocamdata nu ai decat o comanda si o plata efectuata pe o "poza" care nu stii cand se va transforma in realitate si nici un semn nu exista ca ar exista o probabilitate de transformare in realitate. De la Comanda pana la Curier, Reteaua numarul 1 TREBUIE sa-ti trimita cel putin 2-3 mesaje privind statusul comenzii, dintre care cel putin unul cu AWB-ul coletului.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!