Întrebare cu răspuns(uri)

Activare PIN plata contactless

Buna ziua ,am făcut două plati contactless ,mai precis prin intermediul telefonului cu aplicația Google pay. Ambele tranzacții au fost mai mari de 100 lei fiecare dar nu mi s a cerut pinul la niciuna dintre tranzacții . Exista vreo setare prin care pot activa asta ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut @AlexD,
‏‏‎ ‎
Tranzactiile efectuate prin Google Pay sunt mult mai sigure si tocmai de accea nu se cere codul PIN de la card.
Totusi pot exista cazuri cand POS-ul iti poate cere codul PIN, de exemplu:

  • unele dispozitive utilizeaza software mai vechi care solicita un cod PIN sau o semnatura.
  • ai efectuat o tranzactie cu o suma foarte mare pe care sistemul a detectat-o ca find necesara aprobarea acesteia prin codul PIN.
  • ‏‏‎ ‎
    Momentan nu exista o setare si nu cred ca va fi una.
    Poti contacta banca emitenta sa vezi daca exista o astfel de setare la nivel de cont.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut @AlexD,
‏‏‎ ‎
Tranzactiile efectuate prin Google Pay sunt mult mai sigure si tocmai de accea nu se cere codul PIN de la card.
Totusi pot exista cazuri cand POS-ul iti poate cere codul PIN, de exemplu:

  • unele dispozitive utilizeaza software mai vechi care solicita un cod PIN sau o semnatura.
  • ai efectuat o tranzactie cu o suma foarte mare pe care sistemul a detectat-o ca find necesara aprobarea acesteia prin codul PIN.
  • ‏‏‎ ‎
    Momentan nu exista o setare si nu cred ca va fi una.
    Poti contacta banca emitenta sa vezi daca exista o astfel de setare la nivel de cont.

Gresit stimabililor. Autorizatia unei tranzactii de pe telefon (sau ceas smart) nu mai solicita codul PIN al cardului intrucat aplicatia de plata foloseste (sau nu) ca sistem de validare / verificare tranzactie optiunea de semnatura / amprenta / pin deblocare telefon. Nu are legatura nici cu versiunea de soft si nici device-ul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!