Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De la ultima actualizare aplicatia nu mai functioneaza, nu mai reusesc sa alimentez contul de pe cardul BT salvat pe cont
Răspunsuri
@pe3a, bun venit în Comunitate!
Ne spui, te rog, ce anume se întâmplă? Îți apare vreo eroare? Te așteptăm cu mai multe detalii.
Trebuie sa te loghezi în aplicația BT și să autorizeze tranzacția, ca și când ai efectua o plată pe internet pentru un obiect.
Buna, stiu ca in mod normal dupa ce am selectat cardul si suma, daca se foloseste verificarea identitatii in doi pasi, primeam un sms de la banca cu codul de autorizare a tranzactiei (in cazul altor operatori, decat Orange Money) De cand orange Money a trecut la verificarea in 2 pasi nu mai pot trece de pasul in care am introdus suma si am apasat "confirmare" ;pagina ramane alba si apare ca si cum s-ar incarca incontinuu
Salut @pe3a,
Ai incercat sa stergi cardul BT si sa il adaugi din nou in contul tau?
Daca nu, fa aceasta recomandare si revino cu feedback.
Am sters si cardul de la favorite, iar cand vreau sa alimentez, dupa ce introduc suma, ramane la fel, ca si cum ar incarca o pagina, si nu ma duce spre pagina in care sa introduc datele cardului
Ai incercat sa reinstalezi aplicatia si sa iei totul de la capat?
Esti conectat pe date mobile sau wifi?
Ce model de telefon folosesti?
Buna, cu reinstalarea aplicatiei am inceput, cand am vazut ca nu merge. Pur si simplu nu ma duce la pagina in care sa introduc datele cardului, sau anterior , la pagina in care sa introduc parola 3d secure. Se comporta la fel indiferent de conexiune date, sau wi-fi, iar telefonul e acelasi pe care l-am folosit in ultima vreme, samsung j4 plus.
Salut, am facut ieri 2 plati simple cu cardul BT pentru facturile Orange si Eon din conturile celor 2 furnizori si 3D Secure a functionat. Cred ca nu mai am nevoie de Orange Money, daca tot nu functioneaza
@pe3a: O decizie înțeleaptă ai luat prin această faptă, și fără regrete sigur vei vedea, cum o grijă din viață îți va dispărea. Un singur fapt mă luminează: ai luat decizia ce contează, singură și fără altă influențare, așa cum este bine pentru fiecare.
Salut @pe3a,
Este important să găsești cea mai buna metodă de plată pentru tine. Ma bucur ca ti-ai plătit facturile.
rafa.helper a răspuns
FLo_1 a răspuns
pe3a a răspuns
pe3a a răspuns
rafa.helper a răspuns
pe3a a răspuns
rafa.helper a răspuns
pe3a a răspuns
Razvan a răspuns
DanielaH a răspuns
pe3a a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.