Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutare, îs ceva probleme cu aplicația orange, ca nu reușesc sa plătesc factura. Când ma loghez zice ca nu am conexiune internet. Ați pățit și voi asta? Apropo, conexiune am la internet.
Răspunsuri
@Flo, prin ce aplicație vrei să plătești? My Orange sau Orange Money?
Cu My orange vreau sa plătesc, tot asa am plătit, dar am fost nevoit sa dezinstalez aplicația o data și acum nu mai merge
Ai instalată ultima versiune a aplicației? Poți încerca să faci eventual un update?
O sa încerc sa o instalez din nou.
Am instalat din nou aplicația, dar aceeași problemă.
Poți pune, te rog, un screenshot să vedem exact ce se întâmplă? Mulțumesc.
Am pus și scrinsot.
Salut @Flo_5,
Ce model de telefon ai?
Ai incercat si prin wifi sa te conectezi?
Am incercat si prin wifi si tot aia imi zice ,telefonul ii un Huawei p8 lite 2017.
Am un astfel de model acasa si am incercat de pe el.
La mine functioneaza perfect pe Wifi, s-ar putea sa existe o problema la nivel de cont.
Intra in sectiunea Contact: https://www.orange.ro/contact/ si trimite un mesaj catre Orange cu problema ta pentru a fi verificata situatia de catre departamentul tehnic.
Salut, Flo_5,
Ne pare rau pentru situatia intampinata. Dorim sa te asiguri ca folosesti ultimul update de software disponibil pentru telefonul tau, cat si ultima actualizare a aplicatiei My Orange.
Daca problema persista in continuare si ai posibilitatea, iti recomandam sa accesezi link-ul acesta: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/ prin intermediul unui laptop sau pc.
@Flo_5, ai reușit să accesezi aplicația și să faci plata?
Nu am reușit cu aplicația, nu merge, am plătit de pe pc.
Flo_5 a răspuns
DanielaH a răspuns
Orange Assistant a răspuns
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a răspuns
Flo_5 a răspuns
rafa.helper a răspuns
Flo_5 a răspuns
DanielaH a răspuns
Flo_5 a răspuns
Flo_5 a răspuns
DanielaH a răspuns
Flo_5 a răspuns
DanielaH a răspuns
Flo_5 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.