Întrebare fară răspuns

Nu reușesc sa plătesc factura din aplicatia My Orange

Salutare, îs ceva probleme cu aplicația orange, ca nu reușesc sa plătesc factura. Când ma loghez zice ca nu am conexiune internet. Ați pățit și voi asta? Apropo, conexiune am la internet.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Flo, prin ce aplicație vrei să plătești? My Orange sau Orange Money?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ai instalată ultima versiune a aplicației? Poți încerca să faci eventual un update?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Poți pune, te rog, un screenshot să vedem exact ce se întâmplă? Mulțumesc.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut @Flo_5,
‏‏‎ ‎
Ce model de telefon ai?
Ai incercat si prin wifi sa te conectezi?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Am un astfel de model acasa si am incercat de pe el.
La mine functioneaza perfect pe Wifi, s-ar putea sa existe o problema la nivel de cont.
‏‏‎ ‎
Intra in sectiunea Contact: https://www.orange.ro/contact/ si trimite un mesaj catre Orange cu problema ta pentru a fi verificata situatia de catre departamentul tehnic.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Salut, Flo_5,

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Dorim sa te asiguri ca folosesti ultimul update de software disponibil pentru telefonul tau, cat si ultima actualizare a aplicatiei My Orange.
Daca problema persista in continuare si ai posibilitatea, iti recomandam sa accesezi link-ul acesta: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/ prin intermediul unui laptop sau pc.

@Flo_5, ai reușit să accesezi aplicația și să faci plata?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!