Întrebare fară răspuns

Nu reușesc sa plătesc factura din aplicatia My Orange

Salutare, îs ceva probleme cu aplicația orange, ca nu reușesc sa plătesc factura. Când ma loghez zice ca nu am conexiune internet. Ați pățit și voi asta? Apropo, conexiune am la internet.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Am un astfel de model acasa si am incercat de pe el.
La mine functioneaza perfect pe Wifi, s-ar putea sa existe o problema la nivel de cont.
‏‏‎ ‎
Intra in sectiunea Contact: https://www.orange.ro/contact/ si trimite un mesaj catre Orange cu problema ta pentru a fi verificata situatia de catre departamentul tehnic.

Salut, Flo_5,

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Dorim sa te asiguri ca folosesti ultimul update de software disponibil pentru telefonul tau, cat si ultima actualizare a aplicatiei My Orange.
Daca problema persista in continuare si ai posibilitatea, iti recomandam sa accesezi link-ul acesta: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/ prin intermediul unui laptop sau pc.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!