Întrebare fară răspuns

Facturare abuziva

Daca eu vreau sa ma portez la orange, iar portarea nu are loc, voi ma taxati pt 11 zile, desi eu am facut cerere de inchidere din seara celei de-a 3a zi de portare, ca sa sun la serviciul clienti la jumatate de ora dupa, si sa-mi spuna ca nu le apare nicio cerere in sistem, iar respectivul sa-mi preia o alta cerere de inchidere, pt ca, la 2 zile dupa, sa aflu ca abonamentul se va inchide dupa 11 zile, desi e un numar temporar de portare care nu este folosit?!
Am fost la un shop smart... Foarte smart people acolo...
Chiar nu aveti pic de jena?!
Chiar trageti asa de ultimul euro, la limita legalitatii si a respectului pt client?!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cererea ai făcut-o telefonic, ar fi fost mai indicat să trimiți mail la serviciul.clienti@orange.com și în acest fel, ar fi existat dovada scrisă și nu mai era atâta bătaie de cap.

Cererea am facut-o initial in orange shop. La telefon am aflat ulterior ca nu a fost inregistrata cea din magazin, si am facut alta.

Btw, nu ar fi logic si normal ca un abonament sa nu ramana activ pe un numar provizoriu, o data ce portarea nu s-a realizat?!

In contract scrie foarte clar ca in caz ca nu se finalizeaza portarea numarul provizoriu ramane activ.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
202 / 750
puncte
Custom field 2

Citat de pe site-ul ANCOM:
Citeşte cu mare atenţie contractul pe care urmează să-l semnezi, în special secţiunea dedicată numărului de telefon provizoriu. Astfel, poţi evita situaţia de a rămâne, fără voia ta, abonat la doi operatori (donor şi acceptor) în cazul în care procesul de portare nu se finalizează.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
202 / 750
puncte
Custom field 2

Pe bune?
Pai in cazul asta nu s-ar mai porta nimeni, evident, nu?
Ceva de genu', sa vedem ce fraieri mai prindem luna asta...
CNPul era ok, titular de contract eram, facturile erau platite la zi. Cu ce sunt eu vinovat ca nu s-a facut portarea?!

Salut!
Nu stiu cine este vinovat pentru portare, donorul sau acceptorul si, este o situatie neplacutat, insa, ai facut o cerere de portare si ai primit un serviciu timp de niste zile, pentru ca asa se procedeaza, primesti un abonament caruia, dupa finalizarea portarii, ii va fi alocat numarul portat. Pentru acele zile, in care ai avut serviciul activ, chiar daca nu ai vrut sa te folosesti de el, este factura..
Stiu ca si eu am intrebat despre acel paragraf mentionat de @goly si mi s-a spus ca nu voi ramane cu abonamentul daca se intampla ceva si nu voi putea porta numarul..

Daca ma factura doar pe 3 zile, nu era nicio problema. Dar daca tu prelungesti perioada cu inca 11 zile dupa ce portarea nu a fost facuta si dupa ce am facut cereri pt ca nu-mi doresc sa raman ca boul cu un numar inutil pt mine, atunci esti un smenar ieftin de spatele blocului, nu o companie cu pretentii, citez: "reteaua #1"

În mod normal portarea poate dura mai mult de 3 zile, în acest caz reclamă angajații din Orange Shop care nu ți-au dat număr de înregistrare.

Am primit actele pe mail.
Cat despre durata portarii, am facut vreo 6 - 7 portari pana acum, si toate s-au efectuat in a 3a zi lucratoare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!