Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Imposibil să alimentez Orange Money deși am card salvat în aplicație!

De 2 zile este imposibil să alimentez Orange Money!
Până acum făceam top-up instant de pe un card ING salvat în aplicație.
Acum îmi cere să mă loghez pe un PC, să intru în Homebank, să autorizez plata de acolo, apoi să revin la aplicația Orange Money de pe telefon...
Folosesc Orange Money tocmai pentru accesibilitate și mobilitate în transferurile de bani.
Faptul că ne cere să ne logăm pe un PC anulează toate avantajele aplicației! Vreau să plătesc/încarc cardul de oriunde, nu doar de acasă din fața calculatorului!
Există vreo soluție?
Aplicația a funcționat impecabil până acum ar fi păcat să o stricați!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@mrsalexander, ne bucurăm că ai rezolvat până la urmă și mulțumim mult pentru feedback.
E puțin ciudat, și eu tot ING folosesc și merge fără probleme. Poate că ar fi bine să iei legătura cu ei pentru niște verificări punctuale.
Te mai așteptăm în Comunitate. Weekend frumos!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

De joi seară sunt probleme de alimentare, pe care le-am reclamat și eu https://comunitate.orange.ro/questions/2541909-rezolvat-alimenta-contul-orange-money și alți colegi seara trecută.

Probabil începând de mâine, vor lucra și la remedierea acestor erori de funcționare.

Salut @mrsalexander,
‏‏‎ ‎
Nu exista o solutie, asa va functiona alimentarea contului de acum incolo. Poti sa autorizezi si din aplicatia ING pentru mobil nu este nevoie sa te loghezi pe un desktop.
Si pe Revolut este la fel acum, dar cei de la Revolut sunt mai isteti si au venit cu alimentarea prin Google Pay, care nu necesita autorizare.
‏‏‎ ‎
In concluzie tu nu ai probleme cu alimentarea, doar nu iti place noul sistem de alimentare.

@mrsalexander, ai reușit să alimentezi?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Amelie, am mai primit câteva sesizări și le-am transmis pe toate colegilor noștri. Din pacate nu avem momentan un termen de rezolvare, dar vă vom ține la curent pe măsură ce vom avea mai multe informații.
Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Nu am rezolvat nimic, este imposibil de alimentat, imi cere sa ma loghez in ING de pe computer.
Orange Money este in prezent inutilizabil!
Daca nu se remediaza, cu parere de rau am sa renunt la aplicatie si la card.
La ce imi foloseste aplicatia, daca trebuie sa fac tranzactia de acasa din fata calculatorului??

@mrsalexander, banca ta iti permite 3 moduri de validare a tranzactiilor efectuate cu cardul. Primele 2 iti sunt destinate si le poti gasi in link-ul de mai jos:
https://ing.ro/persoane-fizice/internet-banking/3DSecure
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
Orange Money nu are ce sa remedieze, sistemul functioneaza asa cum a fost proiectat.

Nu chiar...
Folosesc Orange Money de aproximativ un an, fiind probabil printre primii clienti. Nu e prima data cand alimentez de pe un card salvat in aplicatie.
Cardul ING cu 3D-secure implementat il am de la deschiderea bancii.
Va asigur ca stiu sa folosesc ambele carduri.
Pana acum 3 zile intram in aplicatie, alegeam suma cu care doream sa reincarc (100, 200, 500 lei) din cardul salvat, dadeam clic pe ea si gata! Reincarcarea era efectuata instantaneu!
Deci NU e de la cardul ING, e de la aplicatia Orange Money!

Confirm problemele la top-up de pe card Ing. Eu folosesc numai aplicatii mobile, iar dupa ce autorizez in Homebank si ma intorc in ecranul Orange Money, nu se intampla nimic, iar alimentarea apare in pending. Sunt nevoit sa fac top-up pe Revolut si de pe Revolut pe Orange Money, complet aiurea si incomod, mai ales cand te grabesti.

Follow-up dupa o luna...
Din pacate, nu s-a solutionat in nici un fel problema cu cardul de la ING. Pana la urma am renuntat la ING si am conectat in aplicatia Orange un alt card, de la Garanti Bank, cu care nu am nici un fel de probleme si care face transferul de fonduri instant.
Faptul ca top-up-ul merge perfect acum ma face sa cred ca problema e la ING, si nu la Orange.
Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns si au incercat sa ma ajute sa solutionez problema.
Stay safe!

@mrsalexander, ne bucurăm că ai rezolvat până la urmă și mulțumim mult pentru feedback.
E puțin ciudat, și eu tot ING folosesc și merge fără probleme. Poate că ar fi bine să iei legătura cu ei pentru niște verificări punctuale.
Te mai așteptăm în Comunitate. Weekend frumos!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!