Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Aveti in My Orange optiunea "Descarca detalii factura" ?

Salutare,
‏‏‎ ‎
Am vrut sa verific detaliile ultimei facturi si nu imi apare optiunea "Descarca detalii factura" pentru nici o factura emisa.
Asa apare si la voi sau problema este doar pe contul meu?
Am incercat de pe desktop dar si din aplicatia de Android.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut tuturor!
Colegii ne-au confirmat că problema a fost remediată. Opțiunea de descărcare este din nou disponibilă în My Orange.
Sper că și la voi este OK acum.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@rafa.helper, așa este, în acest moment, pentru unele conturi de My Orange, lipsește opțiunea "Descarcă detalii factură".
Vom reveni cu update când vom avea confirmarea că opțiunea a devenit disponibilă.

Si eu am aceleasi optiuni, fara detalii factura..
Doar in factura care vine pe mail, trimisa dupa emitere, apar detaliile..
Am incercat inclusiv sa trimit pe mail, in ideea ca poate, asa, o pot vedea cu tot cu detalii, insa, pe mail, vine doar factura consolidata, asa cum poate fi vazuta si daca incerci s-o descarci din cont..

La mine funcționează fără probleme și sper să rămână așa.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Daniela H. multumim pt lamuriri! Nu am sa inteleg niciodata asta cu ... pt unele conturi nu se poate... adica pentru unii cum se poate ?

Chiar azi aveam și eu nevoie de Detalii Factură...și nu-mi apare!
-
Deși am impresia că aveam acea opțiune pe cont chiar și lunile trecute,
acum văd că ultima factură la care apare opțiunea este din oct.2019.
-
Apoi am luat un telefon în rate și a dispărut definitiv opțiunea de detalii - oare există o corelație aici?
Toți "ăștia" fără detalii factură avem rate la Orange? :)

Totuși, azi am primit și prin email factura.
-
Și când o descarc, primesc toate cele multe pagini de care am nevoie
(în MyOrange are doar 2 pagini=Factura Consolidată).

Salut tuturor!
Colegii ne-au confirmat că problema a fost remediată. Opțiunea de descărcare este din nou disponibilă în My Orange.
Sper că și la voi este OK acum.

Noile opțiuni disponibile :)... de luna asta, ca luna trecuta îmi amintesc ca se vedeau mai multe opțiuni..
Încă nu pot vedea factura din luna august, dar, nu cred ca asta este problema, ca sunt vechi sau platite celelalte..
Am verificat și pe laptop, aceleași 2 optiuni le am și acolo..

@Jay, te referi la opțiunea "Descarcă detalii factură"? În acest moment pentru o parte din clienți ea nu este disponibilă în My Orange. Este o situație cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei. Vom reveni aici când opțiunea va fi din nou disponibilă.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!