Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salutare,
Am vrut sa verific detaliile ultimei facturi si nu imi apare optiunea "Descarca detalii factura" pentru nici o factura emisa.
Asa apare si la voi sau problema este doar pe contul meu?
Am incercat de pe desktop dar si din aplicatia de Android.
Salut tuturor!
Colegii ne-au confirmat că problema a fost remediată. Opțiunea de descărcare este din nou disponibilă în My Orange.
Sper că și la voi este OK acum.
Alte răspunsuri
@rafa.helper, așa este, în acest moment, pentru unele conturi de My Orange, lipsește opțiunea "Descarcă detalii factură".
Vom reveni cu update când vom avea confirmarea că opțiunea a devenit disponibilă.
Mulțumesc pentru răspuns, astept sa se rezolve!
Si eu am aceleasi optiuni, fara detalii factura..
Doar in factura care vine pe mail, trimisa dupa emitere, apar detaliile..
Am incercat inclusiv sa trimit pe mail, in ideea ca poate, asa, o pot vedea cu tot cu detalii, insa, pe mail, vine doar factura consolidata, asa cum poate fi vazuta si daca incerci s-o descarci din cont..
La mine funcționează fără probleme și sper să rămână așa.
Daniela H. multumim pt lamuriri! Nu am sa inteleg niciodata asta cu ... pt unele conturi nu se poate... adica pentru unii cum se poate ?
Chiar azi aveam și eu nevoie de Detalii Factură...și nu-mi apare!
-
Deși am impresia că aveam acea opțiune pe cont chiar și lunile trecute,
acum văd că ultima factură la care apare opțiunea este din oct.2019.
-
Apoi am luat un telefon în rate și a dispărut definitiv opțiunea de detalii - oare există o corelație aici?
Toți "ăștia" fără detalii factură avem rate la Orange? :)
@Abonat, eu n-am rate, deci nu poate fi asta.. :)
Salut @Abonat,
Eu nu am rate pe factura si inca nu imi apare optiunea.
Totuși, azi am primit și prin email factura.
-
Și când o descarc, primesc toate cele multe pagini de care am nevoie
(în MyOrange are doar 2 pagini=Factura Consolidată).
Salut tuturor!
Colegii ne-au confirmat că problema a fost remediată. Opțiunea de descărcare este din nou disponibilă în My Orange.
Sper că și la voi este OK acum.
Multumesc @DanielaH!
Confirm ca acum apare optiunea in contul meu.
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a răspuns
DanielaH a răspuns
Abonat a răspuns
rafa.helper a răspuns
Jay a răspuns
Abonat a răspuns
simo_4 a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
rafa.helper a răspuns
tomaciprian a răspuns
DanielaH a răspuns
rafa.helper a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.