Întrebare cu răspuns(uri)

Continutul comenzii nu apare in magazinul online

Am efectuat o comanda de o consolă playstation 5 in data de 10.12.2020, totul ok, comanda aprobata, dar când ma duc sa vad comanda în comenzile mele la continutul comenzii nu apare nimic, in schimb dacă apas pe numărul comenzii apare, este normal sau este doar un bug, țin sa menționez ca asta este prima data când comand ceva de la orange deci nu știu dacă e normal sau nu, mulțumesc.
Am atașat un fișier mai jos cu screenshot-ul comenzi.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Din punctul meu de vedere, comanda a fost plasata și o sa o primesti. Ultima data am comandant prin primavara și nu mai țin minte cum era afișat. Nu ma mir dacă ceva este neclar in ceea ce afisarea comenzilor on line . Sistemul Orange este mai ciudățel dar funcționează.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
3260 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Din punctul meu de vedere, comanda a fost plasata și o sa o primesti. Ultima data am comandant prin primavara și nu mai țin minte cum era afișat. Nu ma mir dacă ceva este neclar in ceea ce afisarea comenzilor on line . Sistemul Orange este mai ciudățel dar funcționează.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
3260 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Vezi ca mai exista un topic oarecum similar, topic in care un alt client semnala faptul ca a plasat o comanda de PS5, a platit online prin intermediul unui card, comanda a fost aprobata, pentru ca la cateva ore distanta sa fie notificat de faptul ca acea comanda a fost anulata din motiv de stoc epuizat.

Cel mai indicat ar fi sa soliciti asistenta chiar de la magazinul online, pentru a vedea exact statusul comezii tale, pentru a nu vei avea parte de surprize neplacute.

Și eu m-am gândit ca poate ar fi anulata doar ca au trecut deja aproape 3 zile de la efectuarea ei și nu scrie ca ar fi anulata, unui prieten i-a fost anulata comanda pentru ca a intervenit o problema tehnică,am un drum azi pana la un orange store,sper ca cei de acolo sa ma poată ajuta.

Înțeleg ca toate consolele aduse de Orange acum trei zile s-au vândut ca pâine calda. Stocul a fost epuizat imediat. Teoretic nu trebuia sa te lase sa mai comenzi dacă stocul era epuizat. Dar da zicem ca in același timp cu tine, cineva a mai comandat și a fost puțin mai rapid. Ma gândesc ca in trei zile trebuia sa se schimbe statusul din “aprobată” in “anulată”. Uite ce înseamnă “aprobată”

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
3260 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Nu stiu cat de poate ajuta un drum intr-un magazin fizic, din moment ce comanda a fost plasata in online. Sunt 2 canale distincte de vanzari, iar la Orange niciodata stanga nu stie ce face dreapta.

In trecut, am avut si eu ceva probleme cu o comanda plasata in online cu ridicare din magazinul fizic. Cei de la 300 nici macar nu vedeau comanda in sistem cu toate ca eu o platisem, primisem confirmarea si data la care sa merg sa ridic produsul din magazin.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!