Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna seara, nu pot alimenta contul OM, am incercat astăzi de nenumarate ori, alimentarea eșuează sau transferul este stand by iar apoi dispare neputând alimenta contul, am incercat si prin PRIN IBAN, transfer din BT banking iar suma a rămas blocată, pe cardul BT arată că plata a fost procesată, fără pe OM nu apare nimic, este foarte enervant cand se intampla lucruri de genul asta, va rog sa ma ajutati, multumesc!
Răspunsuri
Salut @Eddd,
Intradevar, unii clienti intampina dificultati in alimentarea contului, au tot fost semnalate probleme in aceasta saptamana.
https://comunitate.orange.ro/questions/2541909-rezolvat-alimenta-contul-orange-money
Transferul interbancar dureaza mai mult si nu este instant ca si alimentarea cu cardul, probabil luni dupa masa sau marti sa vezi bani in contul Orange Money.
O alta modalitate instant ar fi sa mergi intr-un magazin Orange pentru a depune bani in contul tau.
Pentru a semnala ca esti afectat de problema intra in aplicatie, aceseaza meniul din partea stanga sus ai apoi "Trimite feedback", alege "Aplicatia orange money" si detaliaza problema ta.
Mersi mult pt raspuns, sper sa se rezolve problema cu un update pt app, cred ca si cei de la BT întâmpină dificultăți la efectuarea plăților prin BT banking, am incercat sa activez abonamentul YOXO si nu am reusit nici cu cardul BT
Cu placere Eddd! Sa ne spui daca o sa reusesti intre timp sa alimentezi contul.
@Eddd, ai reușit să alimentezi? Te așteptăm cu vești bune să ne spui dacă s-a rezolvat.
Cred ca app si.a revenit, am reusit sa alimentez cardul OM,se pare că au remediat problema, daca voi intampina din noi dificultăți va voi tine la curent, multumesc pt atenție si răspunsuri!
@Eddd, ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.
DanielaH a răspuns
Eddd a răspuns
DanielaH a răspuns
rafa.helper a răspuns
Eddd a răspuns
rafa.helper a răspuns
Eddd a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.