Întrebare fară răspuns

cita rabdare trebuie sa ai ca sa deschizi o pagina de net?

Buna ziua. Cine poate sa-mi spuna cita rabdare trebuie sa ai ca sa deschizi o pagina de net cu asemenea viteza downolad 1,1 si uplouad 12,5. Ce se intimpla oare cu aceasta firma si unde este diferenta de semnal pentru care platesc????
Cine ma lamureste in aceasta privinta?
Ce mai pot spune ? Am ramas fara cuvinte.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

In ce zona esti Romeo? Pune si un test de viteza, poate vei primi un raspuns oficial. Uneori si eu patesc acelasi lucru, fiind intr-un oras Metropolitan, si unde acum se foloseste internetul mult mai mult decat inainte de pandemie. La mine mai ajuta si un restart, pentru ca si telefonul mai are uneori nevoie de un restart.
Zi faina sa ai!

Salut @romeo amarandei,
‏‏‎ ‎
Ne poti spune ce model de telefon folosesti?
Ai incercat sa iei legatura cu Orange si sa le transmiti problema ta?

@romeo amarandei Nu esti un caz izolat, nu esti primul si in mod cert nici ultimul care semnaleaza astfel de probleme pe partea de internet mobil la Orange.

Inclusiv eu am semnalat aceste aspecte aici https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt

Dupa cum vezi, raspunsul companiei numarul 1 a fost acela ca nu sunt semnalate probleme / lucrari de retea in zona si ca vitezele, in cazul meu 1.2 Mbps si 0.97 Mbps ambele pe download, sunt perfect normale pe o conexiune 4G. Asta dupa ce compania numarul era in stare sa ma puna sa-mi cumpar un telefon de 1000+ euro, sa ma urce pe un releu si eventual sa tin si o antena in brate in momentul in care sa efectuez un test de viteza.

Cine te poate lamuri in aceasta privinta? Cel mai probabil o plangere catre ANCOM poate sa aduca putina lumina, pentru ca multinationalel de la noi se cred un fel de Stat in Stat, iar pe noi, consumatorii ne cred un fel de sclavi pe plantatie, sclavi care avem doar obligatii nu si drepturi.

Obligatia de cotiza lunar, obigatia de a lasa capul plecat, obligatia de a inghiti toate mizeriile lor.

ar fi o idee cu anpc dar nu cred ca se omoara nici astia prea tare. nu folosesc netul pe telefon ci pe calculator. am un router alcatel model hh 40v.
in privinta reclamatiei am mai incercat odata si am primit un raspuns marca orange ca in termen de 8 zile un angajat orange o sa ia legatura cu mine. sa stiti ca exat la 8 zile am primit un telefon de la orange m-a intrebat ce problema am la care mi-a zis sa ramin la telefon ca ma transfera la alt departament numai ca am ascultat muzica vreo 5 minute a intrat cineva pe fir si a inchis fara sa ma intrebe nimica. asta este firma orange?

Eu am un Huawei Airbox E5573Bs cu firmware Orange si care nu a primit nici macar 1 singur update de firmware din partea retelei numarul 1. Asta ca sa intelegi cat de interesata este reteaua numarul 1 in a oferi suport si mentenanta pentru echipamentele braduite si comercializate de ei.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!