Întrebare cu răspuns(uri)

Pot schimba facturarea prin posta cu factura electronica?

Pot schimba facturarea prin posta cu factura electronica?

oanaraluca89B,
oanaraluca89B,

oanaraluca89B,

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
oanaraluca89B,
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, oanaraluca89B. Bine ai venit în comunitate.
Da, poți trece de la factura prin poștă la cea electronică fie din aplicația My Orange, fie din contul My Orange, în funcție de varianta pe care o preferi:

  • intri în aplicația My Orange, secțiunea "Facturi" și în partea de jos la "Setări factură" activezi factura electronică și o dezactivezi pe cea pe hârtie (screenshot atașat)
  • intri în contul My Orange pe calculator și accesezi secțiunea "Consum și facturi", apoi secțiunea de sus - "Facturile tale". Lângă lista cu facturi ai secțiunea "Setări factură" de unde poți activa factura electronică și o dezactivezi pe cea pe hârtie.
  • Să ne spui dacă ai reușit astfel să activezi factura electronică.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut, oanaraluca89B. Bine ai venit în comunitate.
Da, poți trece de la factura prin poștă la cea electronică fie din aplicația My Orange, fie din contul My Orange, în funcție de varianta pe care o preferi:

  • intri în aplicația My Orange, secțiunea "Facturi" și în partea de jos la "Setări factură" activezi factura electronică și o dezactivezi pe cea pe hârtie (screenshot atașat)
  • intri în contul My Orange pe calculator și accesezi secțiunea "Consum și facturi", apoi secțiunea de sus - "Facturile tale". Lângă lista cu facturi ai secțiunea "Setări factură" de unde poți activa factura electronică și o dezactivezi pe cea pe hârtie.
  • Să ne spui dacă ai reușit astfel să activezi factura electronică.

@Petrică bine ai venit în comunitate!
Cum ai accesat contul tău: în aplicație sau pe calculator?
În aplicație o să vezi secțiunea Setări factură sub lista de facturi, iar pe desktop, în Facturile tale vei regăsi secțiunea de setări în dreapta facturilor.
Să îmi spui te rog dacă ai găsit.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!