Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna
Am făcut o comandă online ps5 plătită cu cardul iar la 1 min primesc mesaj ,comandă anulată, lipsă stoc.
Întrebarea mea după cat timp imi primesc banii înapoi în contul personal,?
Vă mulțumesc
Răspunsuri
Salutare!
În mod normal, cred că în câteva zile lucrătoare, dar asta depinde de cât de repede se mișcă ei. Te sfătuiesc să iei legătura cu Magazinul online prin intermediul Serviciului Clienți și să îi rogi să te ajute mai repede, în caz că îți dorești acest lucru. Succes!
Mulțumesc frumos
Exista mai multe modalități prin care poți lua legătura cu Orange pt returnarea banilor, fie telefonic la numărul scurt 300,
fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact
sau printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro
Suma de bani plătită pentru comanda iniţială:
poate fi folosită pentru o noua achiziţie online
se poate returna într-un cont bancar
se poate returna în contul de convorbiri Orange.
Iti mulțumesc
Banii vreau sa revină în cont , nu doresc altceva , am plătit un produs care nu a fost bine gestionat de orange și acel produs il doresc nu altul .
Am înțeles. Ia legătura cu ei și menționează acest aspect . Cu siguranță se va rezolva.
Mulțumesc pt ajutor
Pt puțin. Sper sa iti fie de folos.
Salut,
Bogdan, in aproximativ 3 zile lucratoare vei primi banii in contul din care ai efectuat plata. Colegii din cadrul Magazinului Online s-au ocupat de toate corectiile necesare, pentru aceste comenzi.
Va mulțumesc, pt ajutor, încă suma e blocată în cont la momentul actual, vreau sa precizez ca plata a fost făcută din cont de Transilvania
O zi frumoasa
Salutare din nou
Am o nelamurire in privinta comenzii anterioare a consolei PS5.
In data de 10 cand mi-a fost anulata comanda , si stau cu banii blocati timp de 3 sau 5 zile lucratoare , ma intreb oare de ce nu am fost pus cu prioritate la urmatoarle stocuri , pentru ca in data de 12.12.2020 au intrat din nou , nu ma suparam sa ma fi ajuat in acest fel Orange , la urmatorul stoc imi onorati si mie comanda plasata , ca doar banii oricum erau deja luati si ajungeam la un punct comun. Banii ar fi bine sa ii tineti si sa ma puneti prioritar la urmatorul stoc la o amarata de consola sa imi pot face si eu baitul fericit de Craciun , VA multumesc bineteles daca cumva mai intra stoc pana atunci.
Ar trebui să ceri acest lucru prin intermediul Serviciului Clienți. Sunt convins că se va găsi o soluție amiabilă.
Mulțumesc o sa încerc sa iau legătura, dar ma gândesc ca deja e prea târziu, faptul ca poate deja banii sunt în tranzit pentru a fi returnați în contul meu, frustrarea e ca trebuie sa stau din nou la pândă, când vor fi stocuri , și sa stai iarăși cu frica în spate ca iti cumperi ceva și după un min iti anulează din nou comanda , same old excuse, in ghirimele MOTIVE TEHNICE IN 2020
Oricum ar fi, ei te vor pune în temă și astfel vei găsi o rezolvare ( sper). Baftă!
Vio73 a răspuns
Bogdan_52 a răspuns
Vio73 a răspuns
Bogdan_52 a răspuns
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Bogdan_52 a răspuns
Orange Assistant a răspuns
The Special List a răspuns
Bogdan_52 a răspuns
The Special List a răspuns
Bogdan_52 a răspuns
The Special List a răspuns
Bogdan_52 a răspuns
Vio73 a răspuns
Bogdan_52 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.