Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De 2 zile, de la ultima actualizare a aplicației, am probleme cu alimentarea contului. Alimentarea contului este mai greoaie cu confirmare prin aplicația băncii și la final da eroare, cu atât mai mult îți vine să arunci cu "aplicația" pe geam.
Răspunsuri
Salutare! Din fericire, la mine merge destul de bine în ultimele zile, dar sper să nu spun ceva aiurea și să se strice iar.
@Razvan, priveste partea buna, acum poti face captura de ecran :))
E chiar atat de greu sa faceti o aplicatie calumea? Mereu sunt probleme cu orange money nu e prima oara. O sa renunt la orange money si cu siguranta multi o vor face satui de atatea probleme, o sa ajunga un esec ca mpesa de la vodafone.
Într-adevăr, Orange Money prezintă niște probleme în ultima perioada . Din ce am observat eu, necesita niște update-uri destul de dese, pt a tine pasul cu politicile în continua schimbare ale băncilor, din ultima perioada. Sa speram ca se vor rezolva destul de repede.
@Razvan, ai reușit să alimentezi contul? Îți mai apare eroarea?
Eu nu pot sa imi dau seama unde se tot poticnesc colegii nostri,dar daca intampina probleme sigur este din cauza telefoanelor lor. Pe Samsung aplicatia merge brici dar na,Samsung rules :) Introducere suma la alimentare,introducere cod SMS si gata. Totul dureaza 10-15 secunde. Cel putin CEC Bank aproba tranzactia foarte rapid.
Merge greu, am reusit să alimentez contul după foarte multe încercări, în fine, mai este mult de lucru la aplicatie.
Cam multe plângeri . Totuși nici o reacție de la ORANGE.
La început se mai oferea cineva să de-a câteva răspunsuri. Acum nu prea găsesc așa ceva.
Situația mea asemănătoare cu cele descrise mai sus. Se deschide greu aplicația, nu pot să alimentez contul O.M. EROARE iar EROARE DE ALIMENTARE ....
Cardul OTP are bani, aici primesc salariul.
Aplicație actualizată .
Trebuie să egziste o soluție de remediere.
Poate ar trebui să scriem direct la ORANGE, poate aude cineva acolo.
@Lajos-Zoltán, ne pare rău că întâmpinați dificultați în utilizarea serviciilor Orange Money.
Am transmis colegilor noștri toate sesizările voastre și așteptăm răspunsul lor. Binențeles, puteți apela și la Serviciul Clienți pentru verificarea conturilor voastre personale.
DanielaH a răspuns
Lajos-Zoltán a răspuns
Razvan a răspuns
Ascary a răspuns
DanielaH a răspuns
The Special List a răspuns
un anonim a răspuns
rafa.helper a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.