Întrebare cu răspuns(uri)

Samsung Galaxy A40 imi arata ca nu am cartela

Am un Samsung Galaxy A40 care e destul de nou dar imi tot arata ca nu am cartela sau cardul de memorie nu merge? Ce mă sfătuiți să fac?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ai încercat să introduci Sim-ul în alt telefon să vezi dacă funcționează?
Dacă SIM-ul nu este defect este necesar să duci telefonul într-un service.
Dacă este cumpărat de la Orange și este în garanție, îl poți duce într-un Orange Shop, sau poți trimite telefonul în service din My Orange
https://www.orange.ro/help/cum-trimit-un-telefon-n-servic...

  • intri in contul tau My Orange , la secțiunea service telefoane
  • completezi toate detaliile despre defectul telefonului în secțiunile corespunzătoare
  • introduci seria imei a telefonului ( o găsești pe cutie, factură sau pe telefon)
  • la final bifezi "Am citit si sunt de acord cu Termeni si conditii Service" şi apesi butonul "Confirmă" pentru a iniția o cerere de trimitere a telefonului către service

Un curier îți va ridica telefonul de acasă, îl va duce în service, iar la final ți-l va aduce înapoi. Nu știu exact, dar este un cost de transport pentru această variantă

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (3)

60%

3 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

60% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Ai încercat să introduci Sim-ul în alt telefon să vezi dacă funcționează?
Dacă SIM-ul nu este defect este necesar să duci telefonul într-un service.
Dacă este cumpărat de la Orange și este în garanție, îl poți duce într-un Orange Shop, sau poți trimite telefonul în service din My Orange
https://www.orange.ro/help/cum-trimit-un-telefon-n-servic...

  • intri in contul tau My Orange , la secțiunea service telefoane
  • completezi toate detaliile despre defectul telefonului în secțiunile corespunzătoare
  • introduci seria imei a telefonului ( o găsești pe cutie, factură sau pe telefon)
  • la final bifezi "Am citit si sunt de acord cu Termeni si conditii Service" şi apesi butonul "Confirmă" pentru a iniția o cerere de trimitere a telefonului către service

Un curier îți va ridica telefonul de acasă, îl va duce în service, iar la final ți-l va aduce înapoi. Nu știu exact, dar este un cost de transport pentru această variantă

Buna @AlynaLyvya,
‏‏‎ ‎
Ne poti spune de unde ai achizitionat acest telefon?
Ai urmat pasi din manualul de utilizare ai telefonului petru a introduce corect cartela sim?
Cartela SIM pentru acest model este de tip NANO, ai cumva o cartela mai veche care a fost taiata sa se potriveasca sau e una de tip nou care e decupata din "fabrica"?
Exista si un card de memorie introdus in telefon?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Imi suna a problema da hardware. Mai ales daca exista un card de memorie in slot-ul ala si nu-l vede nici pe el. Vezi daca slotul de SIM e corect introdus in telefon. Sa nu fie introdus doar partial de exemplu, pentru ca asta o sa creeze probleme in interior si n-o sa mai faca contact ca lumea.

Daca SIM-ul merge in alt telefon, cel mai probabil e o problema cu telefonul, dupa cum zicea si svetalex, si trebuie trimis in service, sau desfacut si vazut ce se intampla acolo. Banuiesc ca ar fi o problema cu modulul de citire al SIM-ului si al cardului de memorie, saau, cum ziceam, o problema cu slotul propriu-zis. Trebuie sa stea fix in locasul lui.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Puteți merge la servis este mai bine

Chisvasile
Chisvasile

Chisvasile

User level
Nivel
0
47 / 100
puncte
Custom field 2
Chisvasile

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!