Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] probleme folosire voucher buy back in magazinul online Orange

Buna ziua, de 2 zile incerc sa folosesc un voucher buy back pentru achizitionarea unui telefon si nu functioneaza. Voucherul se adauga in prima pagina iar cand incerc sa finalizez comanda dispare valoarea voucherului. Am sunat si la call center si mi s-a confirmat ca exista aceasta problema si se pare ca e una care apare frecvent in magazinul online ( am citit multe probleme asemanatoare in ultimile luni).
Ideea e urmatoarea, am dat special telefonul anterior in vederea folosirii voucherului pentru noul telefon stiind ca este posibil acest lucru iar acum nu mai am telefon, abonamentul fiind si pe persoana juridica. Nu mi se pare normal sa se intample asa ceva tinand cont ca nici nu exista posibilitatea ca telefonul dorit (la o oferta pe care pentru mine este ok ) sa fie mentinut de catre magazinul online pana la remedierea problemei. Adica, e posibil sa remediati problema prea tarziu si eu sa nu mai gasesc telefonul si oferta actuala!? Am semnalat acest lucru si telefonic insa bineinteles ca raspunsul a fost traditionalul "ne pare rau dar nu putem face nimic altceva in acest sens.
Va rog sa imi spuneti cum se poate rezolva problema cat mai repede.

Mihaela_39
Mihaela_39

Mihaela_39

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_39
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Mihaela, bun venit în Comunitate!
Într-adevăr, există în acest moment o problemă în utilizarea anumitor vouchere în magazinul online. Sperăm să se rezolve cât mai repede. Vom anunța și aici, pe acest topic, când vom avea confirmarea că situația a fost remediată.
Îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Din pacate nu ma ajuta cu nimic raspunsul Dvs. atata timp cat sunt sanse ca pana la remedierea problemei Dvs, eu nu am telefon si risc sa pierd telefonul dorit. Daca stiam ca exista o problema cu site-ul/voucher-ul, etc, nu mai faceam acest lucru, mai ales ca e vorba si de o persoana juridica care in acest moment nu mai are telefonul vechi cu toate cele necesare si Orange nu imi ofera o solutie in acest sens.

Mihaela_39
Mihaela_39

Mihaela_39

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_39

Si eu am avut ceva probleme cu magazinul online dar s-au remediat rapid si mi am luat castile pe care le doream dar ce spui tu Mihaela ca ai dat telefonul vechi convinsa fiind ca vei achizitiona altul nou cu voucherul de reducere, e putin cam aiurea...Cel nou putea sa dispara de pe stoc in urmatoarele ore, nu zile. Acel voucher e un mic ajutor si nu garantie la ce ti doresti tu.

Cathy
Cathy

Cathy

User level
Nivel
2
1095 / 2000
puncte
Custom field 2
Cathy

Buna @Mihaela_39,
‏‏‎ ‎
Si eu am avut aceeasi problema si imi pare rau ca nu s-a rezolvat nimic de atunci si pana acum mai ales ca este promovat sistemul de buyback. :(
Recomandarea mea este sa trimiti un mesaj catre departamentul magazin online de aici: https://www.orange.ro/contact/
Detaliaza problema si spunele ca doresti o rezolvare ca in cazul acestui topic: https://comunitate.orange.ro/questions/2431894-rezolvat-problema-magazinul-online-voucherele-buyback-folosite
Le poti atasa link-ul din comunitate in acel mesaj.
Sper sa rezolvi cat mai repede problema.
‏‏‎ ‎
@Cathy in cazul meu a fost vorba despre un voucher de 54 de euro, acel voucher reprezinta garantia ca eu il pot folosi oricand ca sa imi iau ce imi doresc indiferent de valoare.

@Mihaela, stiu ca nu este o soluție, pentru ca toți suntem ocupați și mereu pe fuga, insa, pot sa spun ce am facut eu, in februarie, cand am întâlnit aceeasi situație, eu, avand ca fiecare un laptop deschis pentru ca trebuia sa lucrez sau sa fac teme, aveam și pagina Orange deschisa pe cosul de cumpărături și, din când în când, incercam sa vad daca pot face achiziția.. stiam codul de reducere si in somn..
Asa am reușit sa cumpăr un S10 prism blue, care din când în când era lipsa stoc.. iar triplarea punctelor era cu termen limitat..

Ar fi bine daca, in situații de acest gen, ar putea sa ajute un consultant al magazinului online la finalizarea comenzii...

@Cathy - Buna, voucherul a fost folosit imediat cum l-am luat din magazin, maxim 15 minute distanta iar valoarea lui fiind de 103 euro, respectiv 25 % din pretul telefonului, este importanta pentru mine.

Mihaela_39
Mihaela_39

Mihaela_39

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_39

@Jai, asa fac si eu de 3 zile, incerc constant, am intrat sa vorbesc si pe chat, etc. si tot nu merge momentan :(

Mihaela_39
Mihaela_39

Mihaela_39

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_39

@Rafa.helper - Buna, am facut si ce ai spus tu, inclusiv cu print screen sa se vada ca nu se finalizeaza valoarea voucherului.

Intre timp am fost contactata si pe e-mail de catre un reprezentant Orange in care mi s-a cerut numarul voucherului si valoarea, pentru a se incerca rezolvarea.

Revin cu feedback imediat ce se va rezolva problema.

Mihaela_39
Mihaela_39

Mihaela_39

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_39

Buna tuturor, in urma contactarii din partea unui reprezentant Orange ( asa cum am precizat si intr-un mesaj anterior), problema voucherului a fost rezolvata si am reusit sa achizitionez online si telefonul dorit.

Solutia a fost urmatoarea, in loc de voucher ( trimisesem numarul lui si valoarea) am primit echivalentul valorii in puncte Thank You, pe contul nostru si totul a decurs ok.

Mihaela_39
Mihaela_39

Mihaela_39

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_39

Super @Mihaela_39!
Ma bucur ca s-a rezolvat. :)
Eu cred ca acest tip de voucher ar trebui inlocuit cu alocare de puncte TY, daca nu definitiv macar pana la rezolvarea problemei.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!