Întrebare cu răspuns(uri)

Credit disparut la o zi de la reincarcare

am reincarcat pe data de 07.12 cu 6€ si pe data de 7.12 aveam 0 credit. precizez ca am efectuat un singur apel national durata 3minute.
doresc o explicatie

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Apelul standard este taxat cu 0,05 euro/minut și internet cu 0,05 euro/MB. Ținând cont că ai vorbit 3 minute, ai rămas cu 5,85 euro, care în date mobile înseamnă 117 MB. Aplicațiile telefonului în background pot topi aproape instant cantitatea de net disponibila la tarife standard, chiar dacă tu ai datele dezactivate, deoarece le-ai acordat permisiune la instalarea lor.
Detalii despre tarife găsești la https://www.orange.ro/prepay/cartela-sim/

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Sarah_1 probabil că ai o opțiune care s-a activat automat când ai încarcat

Salut! Verifica daca nu ai avut aplicații ale telefonului care si-au făcut upgrade, consumandu-ti astfel resursele de euro disponibile. Sunt mai multe posibilități. Noi nu putem determina neapărat cauza, asta doar cineva de la serviciul clienți poate, daca apelezi la numărul 300 sau iei legătura prin chat-ul Djingo.

@Sarah_1 Ai reicarcat direct credit sau ai activat o optiune?

Daca ai mers pe varianta creditului in locul unei optiuni este posibil ca telefonul tau (una sau mai multe aplicatii) sa se fi conectat la internet si din acest motiv ai ramas fara credit.

Apelul standard este taxat cu 0,05 euro/minut și internet cu 0,05 euro/MB. Ținând cont că ai vorbit 3 minute, ai rămas cu 5,85 euro, care în date mobile înseamnă 117 MB. Aplicațiile telefonului în background pot topi aproape instant cantitatea de net disponibila la tarife standard, chiar dacă tu ai datele dezactivate, deoarece le-ai acordat permisiune la instalarea lor.
Detalii despre tarife găsești la https://www.orange.ro/prepay/cartela-sim/

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!