Întrebare cu răspuns(uri)

Incarcare wireless Orange Neva Jet 5G

Buna ziua, am achiziționat acum 2 zile un telefon Orange Neva Jet 5G si nu merge încărcarea wireless. In specificații din magazinul online Orange apare ca suportă acest timp de încărcare, la fel si pe Gsmarena. Este o problema cunoscută sau este o problema cu al meu? Am mai gasit si pe un alt forum pe cineva care se plângea de aceasta problema

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

La mulți ani tuturor!

În urma sesizărilor voastre am verificat cu colegii noștri și, într-adevăr, încărcarea wireless pentru acest model de telefon nu funcționează.

Informația de pe site din magazinul online a fost deja corectată.

  • Display curbat: da
  • Apel 4G: da
  • Apel Wi-Fi: da
  • Wireless charging: nu

 

Ne cerem scuze pentru această situație și vă mulțumim pentru comentarii și înțelegere.

Vă dorim un an nou minunat!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Octavian87 Ai posibilitatea să returnezi telefonul dacă este defect în maxim 30 zile de la primirea comenzii.
Într-adevăr, în specificațiile pe care le-am găsit la acest telefon este Wireless Charging. Cel mai probabil este problemă cu al tău dacă nu încarcă prin Wireless

Vezi sa nu fie de la incarcator. Din cate am vazut, telefonul suporta standardul Qi. Acuma, depinde si ce incarcator folosesti. Trebuie vazut ce curent se astepata sa primeasca si ce i se ofera. De asemenea, trebuie sa fie perfect aliniate cele doua dispozitive ca sa porneasca incarcarea. Incearca sa muti un pic telefonul pe suprafata incarcatorului. Poate are o pozitie anume in care trebuie sa stea ca sa se incarce. Daca totusi nu merge si nu merge, da, se poate sa aiba o problema telefonul tau si ar trebui returnat sau trimis in service pentru reparatii.

Folosesti vreo husa? Daca da, poti incerca sa-l scoti din husa si sa vezi daca face vreo diferenta? Observ ca Orange Neva 5G pare sa fie un ZTE Axon 10 Pro rebrand-uit. Vad ca mai sunt si altii care au probleme cu incarcarea la el, si din cate am inteles e si foarte pretentios la pozitia in care sta pe pad-ul de incarcare.
Mai multe detalii aici: https://community.zteusa.com/discussion/55021/wirless-cha... (pagina e in engleza).

Salut @Octavian87,
‏‏‎ ‎
Ai reusit cu incarcarea wireless? Pe P30 Pro ai functie de reverse wireless charging, ai incercat cu acest Neva Jet sa vezi daca se incarca?
Ma intereseaza si pe mine acest telefon pentru ca vreau sa il fac cadou.
Cum ti se pare in rest, camera e ok? Ai primit vre-un update de soft la el? Are optiunea de apel 4G sau apel WIFI?
Ce versiune de Android ruleaza?

Am incercat sa dau si de la P30 pro reverse wireless charging si nu face nimic. Daca il pun la incarcat wireless cand e inchis porneste pentru o secunda si se opreste, iar porneste iar se opreste. Eu cred ca e o problema la toate telefoanele din acest model pentru ca se mai plange cineva pe un alt forum. Intre timp l-am bagat in cutie si astept să-l dau retur pentru ca nu merge nici plata nfc cu Gpay setat corect ca pe alte telefoane. Pur si simplu activez NFC si nu face plata . Nici nu da eroare. E un telefon ok dar nu pot sa trec peste treaba cu plata NFC. Camera e putin peste medie. Are android 9 . Ultimul update noiembrie 2019 si nu cred ca mai primește. Merge apel 4G. Apel wifi se cam întrerupe. Pe 5G am prin maxim 600 Mb pe secunda

Salut.
Problema qi charging este una generala si pot sa iti confirm ca nici un model Orange Neva Jet 5G adus in Romania NU FUCTIONEAZA cu acest tip de incarcare identificand totusi incarcatorul cu telefonul oprit dar se deconecteza imediat si o tine tot asa. Este un bug de soft ce ar putea fi usor rezolvat printr-un update dar efectiv cei de la Orange parca au obloane pe urechi. Am incercat sa le explic ce si cum dar nu am cu cine discuta pe acolo. Propun sa faceti cat mai multi sesizari chiar si la ANPC pt ca este un defect ce nu ar trebui sa fie,un defect creat de cei care au rebranduit acest model !
Sa nu mai zic de faptul ca ZTE Axon 10 pro 5G va primii android 11 in timp ce acesta va ramane cu 9 si cu probleme pe deasupra

@alinx1, in Franta acest telefon a primit update la Android 10, merge si apel 4G/WIFI pe el.
De altfel cred ca se afla pe site-ul ZTE acel update si poate fi facut manual de pe un sdcard.
Nu inteleg nici eu de ce Orange Romania nu ofera update-uri pentru terminalele Orange. :(

Da, se afla pe ZTE update-ul de Franța dar nu stiu daca este exact acelasi model si daca il acceptă manual. Probabil va trebui redenumit acel fisier. Dar totusi nu inteleg de ce se încăpățânează ai nostrii Orange sa nu il faca si de ce nu vor sa rexolve problema qi charging .
Ma tot pun sa il trimit la garanție in condițiile in care este o problema generala!

Intr-adevar, incarcarea wireless nu este functionala. Din pacate, nu cred sa fie un incident izolat, ci mai degraba sufera de aceasta problema toate terminalele. In plus, v-as sfatui sa vedeti mai intai un exemplar de Neva Jet inainte de a-l cumpara, intrucat cel primit de mine (si cu siguranta si multe altele) sufera de un efect foarte pronuntat de banding/ghosting. Cum puteti verifica? Setati la minimum (setare manuala, debifand optiunea automatic backlight), si ruland clipul de mai jos:
Exemplarul meu arata de-a dreptul horror, si l-am returnat a doua zi. Sunt foarte dezamagit de panel-urile OLED, si nu voi risca la achizitia unui nou TV (cand va fi acesl moment), sa iau un OLED.
Prin acest post vreau deci sa vin in ajutorul celor ce se gandesc sa se orienteze spre acest terminal. Banding-ul nu e vizibil doar intr-un test, evident. Vedeam urmele de pe ecran si in meniu, in pozele facute seara, practic pe orice luminozitatea era cam sub 50%. Inca odata, o experienta foarte neplacuta!

Confirm problema cu nefunctionare incarcare wireless si lipsa update-uri soft atat pe partea de securitate cat si de versiune Android.

Nu inteleg de ce Orange alege sa isi puna brandul pe un telefon foarte bun cum este acest ZTE Axon 10 Pro 5G,dar apoi il abandoneaza total din punct de vedere al suportului software.

Astfel sufera atat imaginea Orange cat si clientii,care nu beneficiaza de toate functiile telefonului si sunt expusi la tot felul de riscuri deoarece telefonul nu este updatat cu ultimele patchuri de securitate Android.

Suntem in ianuarie 2021 si Orange Neva Jet a ramas la Android 9 iar nivelul corectiei de securitate este din noiembrie 2019!!!
Orange,fa un efort si updateaza acest telefon,este un telefon de top,cei ce l-am achizitionat cred ca meritam sa beneficiem de toate caracteristicile lui si sa fim protejati!

Nu cred ca ar fi benefic pentru imaginea companiei sa se inteleaga ca toate telefoanele/produsele branduite Orange nu beneficiaza de suport si update-uri software si sunt abandonate la scurt timp dupa lansare.

Sunt client de cativa ani al companiei,au fost tot timpul foarte prompti in rezolvarea problemelor,sunt sigur ca si acum vor gasi o solutie.

Cosmine, promptitudinea nu este o caracteristică Orange. Dovadă probleme cu semnalul rezolvate "cât de curând" prin indiferență de ani de zile, precomenzi onorate prin anulare după așteptări de săptămâni întregi.
Totuși există o speranță: când Neva Jet 5G se va vinde precum un IPhone cu siguranță investițiile în updateuri software aferente vor fi pe măsură. Până atunci Orange mai bifează un model ieftin vândut scump.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Le-am facut iar sesizare in my orange unde am expus toate inadvertele( mare parte sunt ok) ce apar la caracteristici pe site la acest telefon.Pana acum nu m-au bagat in seama dar de data asta au promis ca ma vor contacta.
Copy -paste partial:
1. Display curbat: nu
FALS. ARE DISPLAY CURBAT
2. Wireless Charging
FALS. LA MODELELE TRIMISE IN Romania NU FUNCTIONEAZA ACEASTA FUNCTIE
3. Apel 4G: nu
FALS. ARE SI CHIAR FUNCTIOANEAZA APEL 4G INCLUSIV IN ORANGE
4. Apel Wi-Fi: nu
FALS. FUNCTIONEAZA PERFECT APEL WI-FI "

Si ar mai fi vreo 2 probleme dar nu le-am mai zis acolo.
Insa le detaliez aici:
-la curbura display-ului touch-ul merge foarte greu, cateodata deloc
-mufa de incarcare a inceput sa faca deja probleme in sensul ca identifica foarte greu castile, joaca usor in locas . Am incercat cu mai multe adaptoare usb/jack, mai multe casti..etc..face la fel. Probabil ca in curand o sa faca probleme si cu incarcarea
Ma caiesc pt faptul ca nu i-am facut retur. Astept sa ma sune si daca nu imi ofera solutie cred ca sesizez si ANPC-ul
Sunt deja prea multe bube cu el

La mulți ani tuturor!

În urma sesizărilor voastre am verificat cu colegii noștri și, într-adevăr, încărcarea wireless pentru acest model de telefon nu funcționează.

Informația de pe site din magazinul online a fost deja corectată.

  • Display curbat: da
  • Apel 4G: da
  • Apel Wi-Fi: da
  • Wireless charging: nu

 

Ne cerem scuze pentru această situație și vă mulțumim pentru comentarii și înțelegere.

Vă dorim un an nou minunat!

Nu cred ca ne ajuta cu ceva faptul ca ati corectat aceasta informatie pe site,sunt doua probleme aici care raman nerezolvate:

1.Problema lipsei incarcare wireless nu este cauzata de vreun defect sau lipsa componentei hardware ci este cauzata de o problema soft datorata Orange.Telefonul pe care se bazeaza acest model Orange,mai exact ZTE Axon 10 Pro,suporta incarcare wireless.Daca doreste si se mobilizeaza putin,Orange poate rezolva aceasta problema cu un update de soft.In acest mod ar rezolva si problema cauzata de faptul ca ultima versiune de securitate pe dispozitiv este din noiembrie 2019.Vorbim de un telefon Orange,nu ar trebui ca securitatea clientilor ce au cumparat acest dispozitivsa fie prioritatea companiei?

2.Cand am achizitionat telefonul,atat eu cat si ceilalti clienti,ne-am bazat pe informatiile de pe site-ul Orange,acum recunoasteti ca acele informatii au fost eronate/false.Asta inseamna ca avem dreptul sa cerem despagubiri,am achizitionat un telefon ce nu are activate caracteristicile specificate pe site.

Cireasa de pe tort este faptul ca nu merge nici NFC-ul,a mai fost raportata problema de unii clienti,confirm acest lucru .Apare simbolul NFC,l-am activat,am activat Gpay,am incercat sa platesc la 3 magazine/pos-uri diferite...mort,nu se intampla nimic,nu reactioneaza.Am Orange Money,nu il pot folosi fara NFC.La fel,NFC apare la specificatii telefon pe site.
In concluzie,astept de la Orange o propunere clara de rezolvare a acestor probleme,vorbim de un telefon sub brandul lor,trebuie sa gaseasca o modalitate de a isi multumi clientii ce au achizitionat un telefon Orange pe baza informatiilor eronate de pe site-ul companiei.

Le-am facut deja sesizare la ANPC unde am detaliat speța si anume ca am fost păcăliți cu informatii false la achizitionarea acestui model. Nu rezolva absolut cu nimic faptul ca in urma sesizarilor mele au actualizat ei acum caracteristicile acestui model pe site. Pe deasupra mai vin si specifica pe celălalt topic ( cel cu update-ul) ca acest model nu va mai primii nici un update deci pur si simplu fac pipi pe clienti.
Oricum Orange Romania nu are dezvoltatori capabili sa rezolve problema qi charging aceasta fiind cauzata de softul pus de francezi ( nici acolo nu merge si nici la ei nu cred ca va primii alt update desi ei au un patch mai nou).
Asa ca singurii vinovați aici sunt ai nostrii Orange pt ca au comercializat un model fara sa il verifice in detaliu. Este inadmisibil ca la mai bine de un an de cand ai nostrii il au la vanzare sa nu se constate problema incarcarii wireless pana acum cand le-am trimis eu nnn sesizari.
Recomand plangeri ANPC ( se pot face online,) pt ca nu este vina noastra ca am fost pacaliti de Orange. Daca eram sigur ca este o problema de lot ii dadeam retur in cele 30 de zile dar acum imi pun speranța in Autoritatea Națională pt Prot. Consumatorilor ceea ce va recomand si voua
Am solicitat retur si reziliere contract!

@alinx1 sunt de acord cu tine. Departamentul de R&D ar trebui sa fie tras la răspundere, iar Orange sa ia o deciziei care sa mulțumească clienții.
Eu stiu cum e sa ai bug-uri software si mi-a fost foarte greu sa demonstrez un bug software si mai mult sa cer o reparare al acestuia.
E trist sa vedem telefoane cu specificații de top si bug-uri software. :(

Nu este vorba de un bug ci de indiferența cu care sunt tratati clientii. Ei au primit acest lot de telefoane si l-au bagat in oferte fara sa verifice acele caracteristici cu care a venit .
M-am certat vreo 3 zile cu ei ca sa ii conving ca nu este dual sim in primele zile de la achizitie
Deci sunt incredibili.
Vina este si a mea pt ca nu i-am făcut retur inca de atunci pt ca imi era necesar dual sim pe de o parte iar pe de alta trebuia sa imi dau seama ca nu este ceva in regula. Telefonul era totusi surprinzator de ieftin la ce caracteristici ofereau initial. Aici ANPC-ul ar trebui sa ii rupa cu amenda.
Nu stiu daca mai gasesc imaginile cu caracteristicile initiale dar il rog pe Cosmin care zice ca le are daca mi le poate trimite pt a continua cu plangerile la ANPC
Nu o sa ma las pana nu se rezolva situația!

@alinx1, înțeleg perfect nemulțumirea voastră și îmi pare rău pentru această situație. O vom transmite colegilor noștri și vom încerca să găsim o soluție.

update exista pt. Orange franta si cred ca poate fi dat si pt Romania fara mari modificari, sau un soft original android 10, dar nu inteleg de ce nu este dat si pt Romania.

Il faci degeaba acel update. Este doar un patch de securitate si nu rezolva problema qi charge.Il poti face si tu dar te sfătuiesc sa nu il faci pt ca nu ajuta cu mai nimic

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!