Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme tehnice cablu TV

Buna ziua. De curand mi-am achizitionat un TV din oferta Orange. Mi-a ajuns, l-am mufat la routerul wireless, am pus cardul CI+, insa vede doar canalele analogice, nu si cele digitale. Cele doua erori pe care le intampin sunt: "Cardul de vizionare nu este autorizat - te rugam sa astepti. (6)" sau "Semnal demodulat". Am sunat la tehnic insa abia pe luni seara voi putea rezolva problema (maine sunt alegerile si sunt plecat in timpul programului de lucru 10:00-18:00)
Ceva idei/sfaturi? :D

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ghidul functioneaza doar ca nu apar solutii pentru mesajul postat de mine, iar dupa ce alegi ca folosesti cardul CI+, apare eroarea respectiva. In fine, voi suna peste o ora la 300. Multumesc.

Cu placere. La mine apare corect dupa ce aleg card CI+, de aceea poate fi vorba de o eroare de afisare in browserul tau. Poti incerca si de pe telefon.
Sa ne spui daca s-a rezolvat problema sunand la 300 si cum te-au ajutat.

M-au redirectionat la tehnic, o domnisoara draguta m-a pus sa dau pe postul cu problema, a dat o resetare din sistem si baang, a aparut imaginea ca prin minune. :D
Zi frumoasa si multumesc!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!