anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme tehnice cablu TV

GEKO
Explorator
Buna ziua. De curand mi-am achizitionat un TV din oferta Orange. Mi-a ajuns, l-am mufat la routerul wireless, am pus cardul CI+, insa vede doar canalele analogice, nu si cele digitale. Cele doua erori pe care le intampin sunt: "Cardul de vizionare nu este autorizat - te rugam sa astepti. (6)" sau "Semnal demodulat". Am sunat la tehnic insa abia pe luni seara voi putea rezolva problema (maine sunt alegerile si sunt plecat in timpul programului de lucru 10:00-18:00)
Ceva idei/sfaturi? 😄
7 Răspunsuri 7

RafaHelper
#StarMember
Salut @ ‏‏‎ ‎ Intra aici si deschide ghidul pentru a incerca sa rezolvi problema: https://www.orange.ro/help/ce-pot-s-fac-dac-nu-funcioneaz-serviciul-tv-prin-cablu-7948 ‏‏‎ ‎ Ai verificat ghidul de utilizare pentru Modulul CI+ inclus in pachet?

GEKO
Explorator
Ar fi ok daca tutorialele nu ar da si erori pe aici.

RafaHelper
#StarMember
@GEKO, la mine functioneaza ghidul din link folosind browserul Chrome actualizat la ultima versiune. Tu ce browser folosesti?

GEKO
Explorator
Ghidul functioneaza doar ca nu apar solutii pentru mesajul postat de mine, iar dupa ce alegi ca folosesti cardul CI+, apare eroarea respectiva. In fine, voi suna peste o ora la 300. Multumesc.

RafaHelper
#StarMember
Cu placere. La mine apare corect dupa ce aleg card CI+, de aceea poate fi vorba de o eroare de afisare in browserul tau. Poti incerca si de pe telefon. Sa ne spui daca s-a rezolvat problema sunand la 300 si cum te-au ajutat.

GEKO
Explorator
M-au redirectionat la tehnic, o domnisoara draguta m-a pus sa dau pe postul cu problema, a dat o resetare din sistem si baang, a aparut imaginea ca prin minune. :D Zi frumoasa si multumesc!

DanielaH
Moderator
@GEKO, ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.