Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut! Cum as putea achizitiona doar un card pentru decodor, având în vedere ca restul echipamentului îl am și la ce preț? Mulțumesc anticipat!
Salut! Deoarece cardul si decodorul sunt perechi, nu exista posibilitatea de furniza separat un alt card. Pentru a primi suportul colegilor nostri in privinta solutionarii acestei cereri, rugamintea noastra este sa suni la Serviciul Clienti, la numarul 300 (apel gratuit de pe un numar Orange) si sa soliciti sa intri in legatura cu echipa de asistenta tehnica.
Alte răspunsuri
Un card suplimentar te costa 1,5 euro pe luna si se poate achizitiona prin apel la Relatii Clienti sau daca ai posibilitatea, direct din Shop.
Cel mai ușor, trimiti mail la serviciul.clienti@orange.com sau iei legătura cu Djingo din aplicația My Orange. La 300 este loterie, te întelegi mai greu cu un consultant sau mergi în Shop. Așa cum a menționat colegul, cardul are un cost de 1,5 euro/lună.
Eu nu am avut niciodată probleme cu apelul la 300. De fiecare data am rezolvat orice problema am avut. Este canalul meu de elecție pt comunicarea cu Orange. Dar aici depinde de preferințele fiecăruia.
Tu ai fost norocos, însă mai mult de nota 4-5 nu merită serviciul call center. De câțiva ani au luat-o la vale rău, iar acum cu 5G sunt praf și pulbere.
Nu știu ce sa zic.... eu chiar nu am întâmpinat probleme cu ei, decât foarte rar , treburi minore.
Salutare! Depinde pentru ce serviciu, adică pentru tv cablu sau satelit. Dacă este pentru tv cablu, costă 1,5 euro lunar, iar pentru tv satelit, 1 euro.
Salut Adimir. Nu poti achizitiona un smartcard suplimentar fara achizitionarea si a echipamentelor aferente,CAM sau STB fiindca acestea vin imperecheate iar acest lucru il face doar Orange TV.
Deci nu e vorba de un smart ard suplimentar. Am cumpărat o casa la țară, iar fostul proprietar avea echipamentul dar fără card. Deci eu as dori achiziționarea doar a cardului pentru a-l pune în funcțiune.
Ar trebui sa se poată, dacă ai echipamentul, însă Orange nu oferă acest serviciu momentan. Ei oferă doar card CI+ pentru TV-uri care au decodorul DVB-C sau DVB-S inclus.
Salut! Deoarece cardul si decodorul sunt perechi, nu exista posibilitatea de furniza separat un alt card. Pentru a primi suportul colegilor nostri in privinta solutionarii acestei cereri, rugamintea noastra este sa suni la Serviciul Clienti, la numarul 300 (apel gratuit de pe un numar Orange) si sa soliciti sa intri in legatura cu echipa de asistenta tehnica.
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Orange Assistant a răspuns
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
Adimir a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
The Special List a răspuns
Razvan a răspuns
The Special List a răspuns
Razvan a răspuns
The Special List a răspuns
Adimir a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.