Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Lipsa semnal telefonie Hurezul Mare, jud Satu Mare

Buna ziua! As dori sa sesizez cu speranta unei rezolvări cat mai urgente o situație de lipsa semnal.
Este vorba despre localitatea Hurezul Mare jud Satu Mare. Începând de acum aprox 8 luni esge un semnal foarte slab la telefonia mobila. Acest semnal slab nu este doar la o locație ci pe intreaga zona. Este greu de purtat o convorbiri de 5 minute fara întreruperi. Inclusiv cand se suna la medic. Dupa cateva informari via internet am vazut ca o posibila cauza ar fi si montarea de amplificatore a cuiva din zona cea ce ar perturba semnalul altora. Mentionez ca in acea zona era un semnal bun pana acum aprox 8 luni.
In speranta unei rezolvări, multumim anticipat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna!
La serviciul clienti ai incercat sa faci o sesizare despre aceasta problema, sa vezi ce raspuns primesti?
Comunitatea este formata din clienti, nu este un serviciu pentru sesizari..
Aici ne ajutam intre noi cu informatii, despre diverse situatii, pe care vrem sa stim cum le-au tratat alti clienti, despre diverse produse si servicii Orange..
In primul rand, ar trebui sa te adresezi serviciului clienti, trimitand o sesizare prin e-mail, despre situatie, prin formularul de aici.. https://www.orange.ro/contact/

@Adrian, în primul rând bun venit în Comunitate!
Ne pare rău pentru situația descrisă de tine și înțelegem nemulțumirea ta. Vom trimite feedbackul tău colegilor noștri de la departamentul tehnic. Ne-ar ajuta însă ceva mai multe detalii. Problemele se manifestă indoor sau outdoor? Sunt și alte persoane în zonă care întâmpina aceleași dificultăți?

Am revenit cu o informație primită de la colegii noștri.
În acest moment se efectuează niște lucrări la releul care acoperă zona ta și este posibil ca în anumite intervale de timp rețeaua să fie congestionată. Vom reveni aici cănd vom avea confirmarea că lucrările au fost finalizate și situația a revenit la normal. Mulțumim pentru înțelegere.

Buna ziua!

Mulțumesc mult pt interesul aratăt. Se vede o schimbare majora in calitatea semnalului.
Am privit cu reticenta la începutul intervenției dar ma bucura rezolvarea.

Cu stima

Adrian Ilut.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!