Întrebare cu răspuns(uri)

Nu mi pot vedea facturile pentru abonamentul de internet/ tv

Ca sa mi pot vedea facturile trebuie sa asociez numarul de telefon iar cand imi bag nr de telefon (fiind Vodafone) imi spune ca nu ma pot conecta din cauza ca nu am un nr orange. Cum pot rezolva aceasta problema?

Isa_2
Isa_2

Isa_2

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Isa_2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Intră la "Setări cont", "administrare numere", "adaugă abonament TV sau Internet fix", apoi introduci codul de abonat și parola Orange.

Poți pune, te rog, și tu un screenshot să vedem unde este problema?

 

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bună! Problema se rezolva foarte simplu. Îți iei un număr Orange ( fie PrePay, fie abonament). Aplicația My Orange, ca bănuiesc ca despre ea e vorba, funcționează doar cu numere înregistrate în rețeaua Orange, altfel se numea My Everything sau My Orange&alții.
Dacă numărul tău este portat recent în rețea atunci este posibil sa trebuiască sa suni la Relații Clienți pt a rezolva problema.
Important este sa beneficiezi de servicii Orange pe acel număr, nu sa fie neapărat în format clasic Orange ( 074xxxxxxx, 075xxxxxxx).

Isa, este vorba de factura pentru un abonament de voce cu un număr portat? Sau pentru un abonament de internet/ TV?
Dacă ai doar internet/ TV de la Orange, la asociere trebuie introdus codul de abonat.
Te așteptăm cu detalii.

Este vorba doar de un abonament internet/TV, am incercat si prin codul de abonat dar tot trebuie sa introduc numarul de telefon si revin la aceeasi problema

Isa_2
Isa_2

Isa_2

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Isa_2

Am abonamentul de internet/ tv la orange, doar nr de telefon este pe Vodafone

Isa_2
Isa_2

Isa_2

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Isa_2

Intră la "Setări cont", "administrare numere", "adaugă abonament TV sau Internet fix", apoi introduci codul de abonat și parola Orange.

Poți pune, te rog, și tu un screenshot să vedem unde este problema?

 

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!