Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Ca sa mi pot vedea facturile trebuie sa asociez numarul de telefon iar cand imi bag nr de telefon (fiind Vodafone) imi spune ca nu ma pot conecta din cauza ca nu am un nr orange. Cum pot rezolva aceasta problema?
Accesează contul My Orange (pe desktop/laptop) și intră la "Setări cont", "administrare numere", "adaugă abonament TV sau Internet fix", apoi introduci codul de abonat și parola Orange (află aici ce este parola Orange).
Poți pune, te rog, și tu un screenshot să vedem unde este problema?
Alte răspunsuri
Bună! Problema se rezolva foarte simplu. Îți iei un număr Orange ( fie PrePay, fie abonament). Aplicația My Orange, ca bănuiesc ca despre ea e vorba, funcționează doar cu numere înregistrate în rețeaua Orange, altfel se numea My Everything sau My Orange&alții.
Dacă numărul tău este portat recent în rețea atunci este posibil sa trebuiască sa suni la Relații Clienți pt a rezolva problema.
Important este sa beneficiezi de servicii Orange pe acel număr, nu sa fie neapărat în format clasic Orange ( 074xxxxxxx, 075xxxxxxx).
Daca ai facut deja portarea, vezi ca ai pe contract un numar orange alocat. Il introduci pe acela si gata ai rezolvat problema.
Isa, este vorba de factura pentru un abonament de voce cu un număr portat? Sau pentru un abonament de internet/ TV?
Dacă ai doar internet/ TV de la Orange, la asociere trebuie introdus codul de abonat.
Te așteptăm cu detalii.
Este vorba doar de un abonament internet/TV, am incercat si prin codul de abonat dar tot trebuie sa introduc numarul de telefon si revin la aceeasi problema
Pai dacă e Vodafone cum sa le vezi la Orange. Întra la Vodafone ca să vezi facturile nu pe Orange. Descarca plicatia de la Vodafone
Am abonamentul de internet/ tv la orange, doar nr de telefon este pe Vodafone
Accesează contul My Orange (pe desktop/laptop) și intră la "Setări cont", "administrare numere", "adaugă abonament TV sau Internet fix", apoi introduci codul de abonat și parola Orange (află aici ce este parola Orange).
Poți pune, te rog, și tu un screenshot să vedem unde este problema?
@Isa_2, e totul în regulă? Ai reușit să faci asocierea abonamentului de internet în contul My Orange?
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Isa_2 a răspuns
Danny_3 a răspuns
Isa_2 a răspuns
DanielaH a răspuns
The Special List a fost desemnat cel mai bun respondent
BlackPhantom a răspuns
The Special List a răspuns
Isa_2 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.