Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot vedea facturile pentru abonamentul de internet / tv?

Ca sa mi pot vedea facturile trebuie sa asociez numarul de telefon iar cand imi bag nr de telefon (fiind Vodafone) imi spune ca nu ma pot conecta din cauza ca nu am un nr orange. Cum pot rezolva aceasta problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Accesează contul My Orange (pe desktop/laptop) și intră la "Setări cont", "administrare numere", "adaugă abonament TV sau Internet fix", apoi introduci codul de abonat și parola Orange (află aici ce este parola Orange).

Poți pune, te rog, și tu un screenshot să vedem unde este problema?

 

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (1)

33%

1 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bună! Problema se rezolva foarte simplu. Îți iei un număr Orange ( fie PrePay, fie abonament). Aplicația My Orange, ca bănuiesc ca despre ea e vorba, funcționează doar cu numere înregistrate în rețeaua Orange, altfel se numea My Everything sau My Orange&alții.
Dacă numărul tău este portat recent în rețea atunci este posibil sa trebuiască sa suni la Relații Clienți pt a rezolva problema.
Important este sa beneficiezi de servicii Orange pe acel număr, nu sa fie neapărat în format clasic Orange ( 074xxxxxxx, 075xxxxxxx).

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Isa, este vorba de factura pentru un abonament de voce cu un număr portat? Sau pentru un abonament de internet/ TV?
Dacă ai doar internet/ TV de la Orange, la asociere trebuie introdus codul de abonat.
Te așteptăm cu detalii.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Este vorba doar de un abonament internet/TV, am incercat si prin codul de abonat dar tot trebuie sa introduc numarul de telefon si revin la aceeasi problema

Pai dacă e Vodafone cum sa le vezi la Orange. Întra la Vodafone ca să vezi facturile nu pe Orange. Descarca plicatia de la Vodafone

Accesează contul My Orange (pe desktop/laptop) și intră la "Setări cont", "administrare numere", "adaugă abonament TV sau Internet fix", apoi introduci codul de abonat și parola Orange (află aici ce este parola Orange).

Poți pune, te rog, și tu un screenshot să vedem unde este problema?

 

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Isa_2, e totul în regulă? Ai reușit să faci asocierea abonamentului de internet în contul My Orange?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!