Întrebare fară răspuns

Livrare intarziata

Am plasat o comanda in data de 13.11.2020 si nici până acum(03.12.2020) nu a ajuns. Discuțiile cu cei de la call center se rezuma la depunerea de sesizatii, la care nu am primit nici un răspuns de nici un fel. Nu mi se spune daca a plecat produsul de la ei si e o problema cu firma de curierat sau daca problema este de la sursa si anume magazinul online. Ati întâmpinat probleme de genul?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut! După ce ai plasat comanda, ar fi trebuit sa primești un mail cu numărul acelei comenzi. În baza acelui numar ar trebui sa poată fi verificat statusul fără probleme. Dacă nu ai primit mailul de confirmare înseamnă că, comanda nu a fost plasata sau procesată în magazinul online.

În aplicația My Orange apare ca si aprobată, exista un numar de comanda ce mi-a fost solicitat de către cei din call center pentru verificare, deci presupun ca acea comanda a fost procesată si aprobată, dar nu a plecat de la ei sau e blocată undeva la curier. Multumesc pentru raspuns, sper poate mai e cineva în situația mea care ma poate sfătui cum ar trebui să procedez.

Presupui ca a fost aprobata comanda? M-ai băgat în ceață... Mai suna o data, da-le numărul comenzii și sa îți spună clar unde se afla produsul. Asta e ideea cu acel număr, sa poți afla oricând statusul comenzii tale. Nu exista varianta de mijloc.
Dacă a plecat la curier, trebuie sa exista un număr de AWB pe care tot cei din Call Center ți-l pot furniza și apoi verifici tu situația comenzii. Aici sigur vorbim de întârzieri generate de nebunia cu Black Friday.

@Luana, dacă intri în contul tău My Orange la secțiunea "Comenzile mele", ce status are comanda plasată de tine?

În My Orange imi apare aprobată. Cand sun la ei imi spun ca au trimis sesizarea către departamentul tehnic si trebuie sa astept raspuns de la ei sa ma informeze daca a plecat comanda de la ei sau daca e la curier si nu a ajuns din cauza curierului. Efectiv ei nu stiu daca acea comanda a plecat de la ei sau nu. La fiecare apel către call center mi se spune sa astept raspuns de la departamentul tehnic. Sper ca am fost explicita.

Le-am cerut AWB,dar spun ca nu mi-l pot furniza deoarece nu le apare nici lor. Am vrut să anulez comanda,mi s-a spus ca nu este posibil deoarece ei nu stiu statusul acesteia pentru a o putea anula. În concluzie, cei din call center nu stiu nimic:))))

si eu am o comanda din 16.11 si inca nimic, am primit in 21 sms ca e in procesare, de atunci nimic, are cineva ceva noutati? multumesc

@mada bmd, bun venit în Comunitate!
Despre ce model de telefon este vorba? Este o comandă făcută în magazinul online sau într-un Orange Shop?

Într-adevăr, pentru modelele iPhone 12 pro si 12 pro max nu au fost încă livrate toate cantitățile comandate pentru anumite capacități și culori. Așteptăm în curând de la Apple cantități noi.

Nu sunteti singura, in aceasi situatie sunt si eu. Am facut o comanda la Orange si am intrebat cam in cat timp ajunge coletul, si au zis ca maxim trei zile ajunge la mine. Au trecut doua zile si comanda e doar aprobata.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!